Jump to content

De ideeënbus


PatrickW

Recommended Posts

  • Reacties 523
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dotz

    22

  • ASPHALT

    18

  • _KoE_Mzungu

    18

  • Ruurd31

    16

Top Posters In This Topic

Posted Images

Misschien een goed idee om die balletjes op de kaart stil te zeten

wand me vader had op zijn werk die landkaart voor me geprint

van die 200 duiven alleen ze stonden er niet op dus moest ik eerst die 200

balletjes er op tekenem rot werk en ik vond ze ook niet allemaal. :7

maarja toen ik later xbox live nam moest ik toch weer een nieuw

account maken dus zo erg was het niet.

toen vond ik wel een site met en landkaart waar die dingen stil stonden.

em vond ik ze allemaal.

dus misschien is het handeg om ze stil te zeten

dan hoef je niet eerst 200 balletjes te tekenem. :tu:

:tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nog een kleine toevoeging voor de Races van Brucie pagina in GTA IV, als je er moeite mee hebt (of gewoon voor de lol) kun je de banden van je tegenstanders stukschieten zonder gediskwalificeerd te worden. 1 band per tegenstander is genoeg, je weet waarschijnlijk zelf wel hoe vervelend het rijdt (en vooral stuurt) met 1 missende band. Gewoon met je (micro) smg op de banden mikken, een flink salvo lossen en eventjes wachten, die band is zo stuk :puh:

Suc6!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een opmerking over Stunt Jump 24 (GTA IV)

Er word gezegd dat de landingsplaats uiterst klein is dus dat het een hele moeilijke stuntjump is, maar ik vond hem erg makkelijk: Men neme een NRG 900, men neme een aanloop vanaf de trap eventjes verderop, men raakt niemand doordat men op een motor rijdt, men bespringt de schans, men landt óver het heliplatform heen in het water.

Je bent je NRG kwijt, maar je hebt wel je stunt jump gehaald :)

Link to comment
Delen op andere websites

in de missie Hostile Negotiation van GTA: IV.

Misschien handig om erbij te zetten.

Op de begane grond tegenover de gang waar je in komt, in het middelste hokje ligt een M4 rifle. Deze is erg handig aangezien hij voor meer munitie zorgt.

EDIT:

In de missie Publicity tour Van GTA Vice city. Kan je in een trivia zetten. Deze missie is deels gebaseerd op de 1996 film 'Speed'. Hierin moet een bus boven de de 80km/pu (50 Miles per hour) Blijven rijden anders explodeert de bom in die bus.

Bewerkt: door Rinaldootje
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Nou bij Lonely Hearts noemt Christy WCTR ook wel: We Can't Talk Right. En bij WCTR komt Madd Dogg er ook in voor, over zijn nieuwe kledingslijn. Christy heeft eens een keer gezegd tegen Brian uit Las Venturas: Would a man never say that again? Are you braindead or something? Brian: That's actually kinda ironic, cause my wife is braindead for years. Christy: I'm so sorry, i thought i ruined my whole career! Would it help if i sleep with you? Brian: No. I've going to bed with my wife's sister and she doesn't know it! Misschien is dat laatste niet belangrijk, maar wel heel komisch.

O ja, en ze werd gebeld door Fernando Martinez de man van Emotion 98.3 van Vice City, hij zei: Hallo, do you remember me? It's Fernando Martinez. Zij zei toen: Oh god not you again! It's a mistake, we all get drunk at funerals! Oftwel: Ze heeft een slippertje met hem gehad. Hij belt daarna nog eens en zei: Leave me alone! Hij zegt iets tegen d'r en ze wordt bang, en het blijkt dat ze weggerend is omdat Fernando het heeft overgenomen.

Bewerkt: door Gtaboy107
Link to comment
Delen op andere websites

http://nl.wikigta.org/wiki/Radiozenders_%28GTA_Vice_City%29

Misschien is het niet echt een toevoeging.. maar er is nog geen pagina voor K-Chat bij de VC radiozenders.

EDIT: De systeemvereisten van Vice City & GTA III staan ook nog niet in een kolom (voorbeeld), misschien moet dit ook even aangepast worden zodat die 2 GTA's niet uitgesloten worden :puh: ?

Bewerkt: door vice
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...