vice Geplaatst: 7 november 2009 Rapport Geplaatst: 7 november 2009 http://nl.wikigta.org/wiki/Auto_Merchant_%28GTA_Chinatown_Wars%29 Misschien handig om te zeggen dat je de Auto Merchant voor het eerst kunt gebruiken na The Wheelman? Je zegt wel dat je daarmee voor het eerst in contact komt tijdens The Wheelman, maar het is niet duidelijk of je meteen daarna die Auto Merchant kunt gebruiken. (Dat vond ik toch niet duidelijk, heb inmiddels de missie gedaan dus weet het nu wel). Reageren
.Corneria. Geplaatst: 8 november 2009 Rapport Geplaatst: 8 november 2009 Een Trivia: Bij GTA III bij de missie Mike Lips Last Lunch ontploft de auto en zie je een bord staan met daarop "Marco's Bistro eat till you explode" Hier een foto: .Corneria. Reageren
Dotz Geplaatst: 13 november 2009 Rapport Geplaatst: 13 november 2009 (bewerkt) Wat wil je daarmee zeggen? Als je dacht dat je een EE had gevonden, had je hem in een ander topic moeten posten, en bovendien; dit was al bekend. En het staat al op de website. je zouw wa uitleg kunnen geven over hoe cheatdevice werkt voor gta liberty city stories Precies! Bij Features! Daar smacht ik naar.. Edit: En printvriendelijke versies van de 100% Checklists zouden ook wel handig zijn. Goed idee! http://www.youtube.com/watch?v=ococRjcStek&feature=player_embedded# Whaha, geweldig! Dit MOET er gewoon op De aflevering Margaritavile van de bekende serie South Park staat nog steeds niet op deze pagina Er is een lijst met speciale voertuigen (deze pagina), maar deze is helaas, naar mijn mening, erg zwakjes! :$ En als ik dan dit lees: ''Deze pagina is het laatst bewerkt op 20 April 2009 om 15:46.'' dan denk ik: ''Had dat niet wat beter gekund?'' Want er zijn nog zoveel voertuigen, ik zal er een paar noemen, (maar ik mis er nog veel, (ik heb het dus over voertuigen die maar 1x in het hele spel voorkomen, of misschien 2, 3 maar iig niet vaak!)): - Ballot Van - Sucho's Thunder Rodd (alleen te verkrijgen in de missie Grease Sucho) - Kogel/Vuur/SchadeVrije Stretch (Ga Joey's Garage in en rij achteruit in met de Stretch, tijdens de missie Salvatore called a Meeting) - Ghost - Laundromat Ik kan er nog meer opnoemen, ik wil er eventueel ook werk van maken. Maar heb ik hier mijn idee duidelijk gemaakt? Dit lijkt mij echt Ideaal! Net als informatie op WikiGTA over CheatDevice! Jullie site is trouwens al geweldig, maar baat het niet dan schaadt het niet, toch? Vriendelijke groeten; Dotz Edit: Ik bedenk me nog iets, als je bij Grand Theft Auto III de Import/Export Missies hebt volbracht, (dus ook de FBI Cruiser hebt geleverd) dan veranderd de bumper in een bumper zoals die van een kuruma.. Kijk anders ook zeker een op dit topic. Edit #2: Er is ook opvallend weinig informatie over de phoenix. Edit #3: Ik vond dit topic zeer de moeite waard, als deze informatie nou eens verwerkt zou worden op wikigta? Bijv. op deze pagina? Edit #4: (Rofl, ik blijf aan 't editten..) Maar het begrip ''cutscene'' staat nergens uitgelegd tot mijn verbazing? Edit #5: Evenals de begrippen trailer en ped Edit #6: Af en toe een kijkje nemen in dit topic. Edit #7: De Classics af en toe updaten, er zijn nog mensen die er interesse in hebben (ik kan er 2 opnoemen ). eDIT #8: Iets meer vertellen over Brother Marcus Edit #9: Neem eens een kijkje op dit forum Edit #10: Zet bij deze pagina een kaartje waarop je bijv. de route die de helicopter vliegt af kunt lezen, en de verstandigste route om hem te achtervolgen. Zoals deze: van de missie Papi don't Screech uit Grand Theft Auto: Vice City Stories. Dat lijkt me een verbetering! Edit #11: Is het misschien een idee om op de Osmosis FM-pagina iets te vermelden over het feit dat hun zendmast zich in het zuid-oosten van het Residential District bevindt? En dit ook te doen bij bijv. KGBH Radio? En de andere? Bewerkt: 14 november 2009 door Dotz Reageren
Dotz Geplaatst: 22 november 2009 Rapport Geplaatst: 22 november 2009 Giovanni Casa is (waarschijnlijk) gebaseerd op Giovanni ''De Slager'' Brusca, vooraanstaand lid van de Costa Nostra (de Siciliaanse Maffia). Hij wordt zo genoemd omdat hij de lijken van zijn slachtoffers grilde. Giovanni Brusca wordt gearresteerd Reageren
Dakendak Geplaatst: 16 december 2009 Rapport Geplaatst: 16 december 2009 Giovanni Casa is (waarschijnlijk) gebaseerd op Giovanni ''De Slager'' Brusca, vooraanstaand lid van de Costa Nostra (de Siciliaanse Maffia). Hij wordt zo genoemd omdat hij de lijken van zijn slachtoffers grilde. Giovanni Brusca wordt gearresteerd Frisse kerel . *Wie wilt er nog een worstje?* Reageren
Mythbuster Geplaatst: 17 december 2009 Rapport Geplaatst: 17 december 2009 Persoonlijk zou ik het leuk vinden als er wat informatie over de gangcars van GTA IV zou komen. Deze zijn nogal speciaal, en ik kom nog steeds mensen op GTA IV tegen die me vragen hoe ik 'in godsnaam de Sultan RS spoiler op een normale Sultan heb gekregen, en hoe ik de wielen daarvan goud heb gekregen' of hoe ik 'een carbon-motorkap op een Futo heb gekregen' Bijna, zo niet al deze auto's zijn in het GTA IV subforum in dit topic beschreven. Sommigen daarin zijn trouwens geen gangcars. Zoals de Dukes, getunede Blista Compact, Turismo GT, en de auto's die alleen in een missie/submissie voorkomen natuurlijk ook niet. Het lijkt me een leuk idee als deze auto's b.v. een eigen pagina krijgen waar opstaat waar de gang-versie`s van de auto`s te vinden zijn(Sultan 'TT' is bijvoorbeeld alleen te vinden in Alderney City, de Sentinel STD alleen in Westdyke enz.), en hoe de gang heet, of je er eventueel extra geld voor krijgt als je deze versie van de auto inlevert bij Stevies Garage. Overigens zijn de namen van de auto's niet altijd de goede naam. Alle auto's heten, als je instapt, gewoon zoals ze normaal heten, maar sommige hebben een toevoeging op de auto zelf staan. Bij de Sentinel staat er STD op de spoiler, bij de Futo staat er GT op de voorkant, en bij de Feroci staat er JDM VIP op de nummerplaat-houder, maar bij de Sultan staat er niets extra's op. Veel auto's zijn erg makkelijk te vinden, maar bijvoorbeeld de Hakumai Sport is erg zeldzaam. Via Google is, als de auto's nog niet in het topic staan, wel te vinden waar ze zoal spawnen, en anders weet ik ze ook bijna allemaal wel. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 7 januari 2010 Rapport Geplaatst: 7 januari 2010 (bewerkt) Als ik bij GTA SA in het Johnson House in de spiegel kijk met een camera, dan zit de camera gedraaid en lijkt het dus alsof CJ de camera verkeerd in zn haden heeft. Die zou dus hier moeten. Bewerkt: 9 januari 2010 door Djmaddox Reageren
Albert03 Geplaatst: 23 januari 2010 Rapport Geplaatst: 23 januari 2010 Op http://nl.wikigta.org/wiki/Badlands bij Tips kun je er misschien bij zetten dat het handig is als je de vluchtauto van de "Snitch" van te voren op blaast, hij te voet vlucht. Wat de missie dus een stuk makkelijker maakt. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 23 januari 2010 Rapport Geplaatst: 23 januari 2010 Er staan al diverse tips om de achtervolging te voorkomen, dan is het ook niet nodig om zijn voertuig op te blazen. Neem een sniper rifle en schiet hem neer terwijl hij nog in die blokhut staat. Makkelijker kan bijna niet. Daarnaast wordt er op het forum weinig over deze missie besproken m.b.t. die (lastige) achtervolging, er is schijnbaar niet echt behoefte aan een extra tip. Reageren
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 24 januari 2010 Rapport Geplaatst: 24 januari 2010 Wat ik mis is als ik op Sprunk zoek dan krijg ik de Sprunk fabriek in GTA IV te zien. Maar in SA is er ook één, maar die kan ik niet vinden op de wiki Reageren
olle-r Geplaatst: 10 februari 2010 Rapport Geplaatst: 10 februari 2010 Wordt er eigenlijk op dit moment nog gewerkt aan de vindplaatsen van auto's voor GTA IV. Sinds dat het spel is uitgegeven staat er niks bij de info over een auto bij "vindplaats". Reageren
Visser23 Geplaatst: 10 februari 2010 Rapport Geplaatst: 10 februari 2010 Wordt er eigenlijk op dit moment nog gewerkt aan de vindplaatsen van auto's voor GTA IV. Sinds dat het spel is uitgegeven staat er niks bij de info over een auto bij "vindplaats". Het is erg lastig om aan de coördinaten te komen. Maar we proberen er alles aan te doen om hier aan te werken. Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 6 maart 2010 Rapport Geplaatst: 6 maart 2010 Ik zie erg weinig info over de DLC's... Terwijl zelfs ik redelijk wat weet over beide games... Er zouden meer voertuig afbeelding kunnen komen. Je kunt namelijk altijd op Google zoeken. En dan heb ik het nog niet over de missies gehad. Ik heb ze op YouTube van Ballad of Gay Tony allemaal 3 keer bekeken ofzo. Ik weet van veel missies nu wat je moet doen. Misschien dat dat nog op WikiGTA kan. Reageren
ASPHALT Geplaatst: 7 maart 2010 Rapport Geplaatst: 7 maart 2010 Je kunt niet zomaar plaatjes van Google gebruiken, daar staat copyright op. Sowieso maken we alles zelf, zelfs al zou het kunnen. Over de twee uitbreidingspakketten; Dit is al heel vaak gezegd, voor een wat uitgebreidere uitleg kun je het beste even kijken in het foutje gevonden topic, en er was volgensmij ook nog een topic hieronder over dit onderwerp. Maargoed, samengevat: Alleen Jacky heeft de twee DLC's, en die heeft het heel druk. Hij wou proberen de missies erop te hebben voor 30 maart, maar ik weet niet of 'm dat gaat lukken. Na 30 maart kan ik echter verzekeren dat het als een trein zal gaan, aangezien het team dan wordt uitgebreid met enkele andere medewerkers. Vele van ons spelen namelijk op een PlayStation 3 of PC. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.