Gunslinger Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 Ik heb een vraagje : wanneer word de walkthrough afgewerkt van LCS :$ WikiGTA wordt gemaakt door vrijwilligers, niemand is ergens aan verplicht. Stukje bij stukje zal er iets bijkomen, maar we gebruiken geen deadlines. Momenteel werken Joriz, Dizzee en Matiscus aan de LCS sectie. Reageren
Joriz Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 We zijn er druk mee bezig en zoals je ziet komen er elke dag ook pagina's bij. Zojuist is er een WikiGTA lid begonnen met de voertuigen in LCS. Ook zijn er laatst nog wat missies bijgevoegd/geupdate. Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 Jullie kunnen ook een stap voor stap 100% walktrough maken. Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 Jullie kunnen ook een stap voor stap 100% walktrough maken. Nou ja, die bestaat feitelijk al. Dizzee heeft een 100% checklist gemaakt met alles wat je nodig hebt voor de volledige felbegeerde 100%. Per onderdeel kun je vervolgens op WikiGTA de beschrijvingen lezen en zonodig volgen. Er moet natuurlijk nog wel iets van jezelf in het spel blijven zitten..... Reageren
need my speed Geplaatst: 14 januari 2006 Rapport Geplaatst: 14 januari 2006 (bewerkt) *Kleine bump* Bij San Andreas, bij de plattgeronden, staat niet de locatie van de kledingwinkels, en nog wel wat meer niet. Ook is het misschien een idee om bij alle auto's te zetten waar je ze kan tunen. En bij de missie Madd Dog, moet je gewoon de Walton laten staan waar die stond (dus je steelt de Walton, zet hem in de rode marker, en laat hem daar staan). Dan jumpt Madd Dog er ook in. Bewerkt: 15 januari 2006 door need my speed Reageren
gangster28 Geplaatst: 15 januari 2006 Rapport Geplaatst: 15 januari 2006 Komt er ook nog een WT van Gta advance? Reageren
feddemaster Geplaatst: 18 januari 2006 Rapport Geplaatst: 18 januari 2006 Tip voor bij de LCS eastereggs: Vlak bij de "hello again" easteregg zit en winkel die heet "Tube". Zoals jullie misschien weten is dit een ander woord voor 'subway'. het 'toeval' wil nu dat deze beide winkels hetzelfde logo hebben Reageren
Ewoud Geplaatst: 18 januari 2006 Rapport Geplaatst: 18 januari 2006 Komt er ook nog een WT van Gta advance? Als mensen er tijd voor hebben ja. Ik heb hem wel in bezit, maar heb weer geen tijd. Reageren
ra-vds Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 (bewerkt) heey ik had misschien nog een idee (ik weet niet of die eral bij stond maar net op de site zag ik het niet dus ik denk het niet ) bij de 100%completion lijst in gta SA op een rijtje wat de beloningen zijn .. net zoals bij VC ook is gedaan ... of zijn er geen beloning .. in dat geval dat dan even neerzetten greetz René owh btw ik zie net nog een kleine fout bij de extra missies bij gta III bij de taxi missies staat ''Het taxi rijden is één van de extra missies. Je kunt uit 2 taxi's kiezen, de gewonde Taxi en de Cabbie. '' ik denk niet dat je kan kiezen uit een gewonde taxi ... ik denk ik meld het even nogmaals greetz Bewerkt: 22 januari 2006 door ra-vds Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 23 januari 2006 Rapport Geplaatst: 23 januari 2006 (bewerkt) Het taxi rijden is één van de extra missies. Je kunt uit 2 taxi's kiezen, de gewonde Taxi en de Cabbie. Ik zag dit ook al staan toen MarkB. deze missie had beschreven, ik zat te twijfelen of hij gewone of iets anders dergelijks gebruikt. Daarom heb ik het maar even laten staan. Ik stuur MarkB. wel even een PBtje. Wat hij percies bedoeld enzovoort. Edit: Ik had MarkB. een Pbtje gestuurd, hij heeft het aangepast. Hier (klik) zie je het resultaat. heey ik had misschien nog een idee (ik weet niet of die eral bij stond maar net op de site zag ik het niet dus ik denk het niet knipoog.gif)bij de 100%completion lijst in gta SA op een rijtje wat de beloningen zijn .. net zoals bij VC ook is gedaan ... of zijn er geen beloning .. in dat geval dat dan even neerzetten Goed idee. Ik zal er proberen iets van te maken, ik ga eerst wel even overleggen met de GTA:SA makers.. Bewerkt: 23 januari 2006 door Ruurd31 Reageren
Matiscus Geplaatst: 24 januari 2006 Rapport Geplaatst: 24 januari 2006 Het GTA LCS gedeelte is in opbouw. Ik heb ook nog een pak screens uit lcs getrokken. Juist nog watermerken en uploaden maar. Reageren
feddemaster Geplaatst: 27 januari 2006 Rapport Geplaatst: 27 januari 2006 Weet nie of dit al gezegd is (kont het niet vinden in elk geval) of dat er iemand aan werkt, maar het lijkt me wel handig om van de auto's en outfits te beschrijven waar je ze kan vinden. Ik kan namelijk nergens een Mr Whoopee auto vinden en ook niet die Cox-outfit Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 27 januari 2006 Rapport Geplaatst: 27 januari 2006 We zijn op dit moment achter de schermen hard aan het werk om inderdaad voor alle voertuigen een uitgebreide beschrijving te maken + een kaartje met de vindplaatsen. Dit werkt voor sommigen al (klik maar eens op de helicopter Hunter in SA) maar voor de meesten nog niet. Maar het komt....... Reageren
David22 Geplaatst: 9 februari 2006 Rapport Geplaatst: 9 februari 2006 Wat ik nog mis in wikiGTA is hoe je bijvoorbeeld een auto in GTA (vc) kan krijgen die je hebt gedownload van bijvoorbeeld GTAgames.nl Reageren
Typhoon Geplaatst: 9 februari 2006 Rapport Geplaatst: 9 februari 2006 Je wit dus tutorials hoe je moet modden in WikiGTA? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.