PatrickW Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Geplaatst: 3 november 2005 Dit topic is niet bedoeld om te vissen naar complimenten, maar om te voorkomen dat dit forum wordt overspoeld met topics : "Leuke site".. Mocht er geen behoefte bestaan aan dit topic, dan verdwijnt hij vanzelf weer. Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Geplaatst: 3 november 2005 Ik vind het een erg leuke site, ik hoop dat hij snel klaar is. Reageren
bjorn13 Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Geplaatst: 3 november 2005 Als ik met vragen zit over gta! kan ik bij wikigta alles vinden !! Echt een top site ik had gehoord dat hij nog niet af is dus als hij af is zal hij nog wel dubbel zo mooi en effectief zijn.. Reageren
Joriz Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Geplaatst: 3 november 2005 Ik vind het een erg leuke site, ik hoop dat hij snel klaar is. Das nou juist het mooie. De WikiGTA komt nooit echt klaar. Aan het begin was er bijvoorbeeld een simpele LCS pagina. Nu is er al diverse informatie omheen te vinden. In de WikiGTA komt alles wat maar iets met GTA heeft te maken. Dus we zijn voorlopig echt nog bezig. Ook gaan er gelukkig steeds meer mensen mee helpen waardoor hij nog groter wordt. Het mooie is dat er door vele mensen aan werken dat er altijd wel iemand is met kennis over een bepaalde sectie. Daarom wil ik PatrickW even complimenteren voor het kaartensysteem wat hij heeft uitgebouwd (er zijn al diverse LCS maps) en Lantyz complimenteren met al zijn kennis rond GTA2 en GTA3. Vele dingen hiervan wist ik zelfs nog niet. Dat vind ik het mooie aan WikiGTA. Reageren
Crifox Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Geplaatst: 3 november 2005 Mooie site, echt heel handig systeem dat WikiMedia Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Geplaatst: 3 november 2005 Ik vind de site erg mooi en gebruik hem geregeld, al is het maar om overheen te dwalen. Iedere keer als ik zie dat er weer een pagina af is ga ik even kijken.....KUTGW Reageren
Dizzee Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Geplaatst: 3 november 2005 Mooie site, echt heel handig systeem dat WikiMedia Ikzelf vind het ook zeer handig om mee te werken en ik werk er graag mee. Ik was bang dat ik er veel moeilijkheden mee zou hebben maar dat viel allemaal zeer goed mee. Nu is de site al geweldig, wacht maar tot hij af is, hoewel hij eigenlijk nooit af is. Reageren
Velaro Geplaatst: 4 november 2005 Rapport Geplaatst: 4 november 2005 Een zeer handige site ,ik heb er al veel info gevonden die ik zocht Reageren
ikt Geplaatst: 4 november 2005 Rapport Geplaatst: 4 november 2005 Mooie site, en er komt steeds meer bij. En deze site is goed overzichtelijk dat vind ik nou heel handig Reageren
W3sl3y Geplaatst: 5 november 2005 Rapport Geplaatst: 5 november 2005 Word dit niet 1 groot spam topic? Ik vind het een fantastische site! Het lijkt eveneens fantastisch om aan zo' n site mee te helpen, toch? KUTGW Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 5 november 2005 Rapport Geplaatst: 5 november 2005 (bewerkt) Ik vind het ook een top-site, vooral dat stukje met die wapens is mooi! Heel mooi inelkaar gezet al en dan nog zo'n forum erbij echt super, en je kunt er altijd te recht overal te wereld. Ik misde de WT wel toen hij offline was, Ruurd31 Bewerkt: 5 november 2005 door ruurd31 Reageren
Sunray Geplaatst: 5 november 2005 Rapport Geplaatst: 5 november 2005 top site zal vast en zeker 1 van mijn favoriete site's zijn hopelijk zijn de easter eggs bijna af goed gedaan wie kwam met het idee voor wikigta te maken ? Reageren
Dizzee Geplaatst: 5 november 2005 Rapport Geplaatst: 5 november 2005 Dit staat allemaal op de site zelf. klik Reageren
Giorgo Geplaatst: 5 november 2005 Rapport Geplaatst: 5 november 2005 Zoals vele mensen al zeggen KUTGW, mijn complimenten echt er zeggen wel mensen het EE is nog niet af maar ik begrijp dat best. Weet je hoeveel werk er in zo een WT zit ? Dus nogmaals mijn complimenten echt waar. KUTGW Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.