gerbieboy6 Geplaatst: 1 mei 2009 Rapport Geplaatst: 1 mei 2009 Erg gemakkelijk met links enzo. En mooi Nederlands. De wistjes en datjes vindt ik het leukst. Reageren
vice Geplaatst: 1 mei 2009 Rapport Geplaatst: 1 mei 2009 Volgens mij heb ik hier nog niet gepost, maar ik geef ook maar wat complimenten aan iedereen die meewerkt aan deze Wiki. Want als ik ergens niet uit kom of ik wil graag wat meer informatie over een GTA weten, dan weet ik gewoon wat ik in de witte balk bovenaan moet intypen. Echt een geweldig idee, en leuk dat het een nederlandse Wiki is. Dat leest ook gewoon veel makkelijker dan het engels. Reageren
TalkingPear Geplaatst: 2 mei 2009 Rapport Geplaatst: 2 mei 2009 Ik vind het ook erg leuk dat jullie zoiets doen er zit ook veel werk in de site en dat kan je zien Redfire18. Reageren
cheetha Geplaatst: 20 mei 2009 Rapport Geplaatst: 20 mei 2009 Goed werk met wikigta het help echt enorm om de 100% te halen maar ook om wat dingen te weten die je noh kan blijven doen in alle gta,s. Maar ook dat alle mensen die aan de site werken veel tijd in de site zelf steken ga zo door Reageren
Exoit Geplaatst: 3 juni 2009 Rapport Geplaatst: 3 juni 2009 Ik kan wikiGTA gewoon in 1 woord omschrijven: SUPER! Echt vet dat jullie dit alles voor ons doen! echt bedankt! super!!!! Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 4 juni 2009 Rapport Geplaatst: 4 juni 2009 Mooie site. Gebruik hem erg vaak. ^^ Aleen niet alles is er nog maar dat komt missrien wel Reageren
Twister24 Geplaatst: 22 juni 2009 Rapport Geplaatst: 22 juni 2009 @bump Mooie site, handig en het is gewoon gezellig.. Als een grote familie Reageren
Zaahed Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2009 Erg veel pagina's met veel informatie. Knap werk mensen die eraan gewerkt hebben. Reageren
BaasB Geplaatst: 21 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2009 Ik vind het echt een geweldig initiatief, hartstikke handig als ik weer eens dagenlang hopeloos een level van GTA San Andreas uit probeer te spelen en ik kan dan hulp vinden op wikipedia! Hartstikke bedankt iedereen! Reageren
.Senne Geplaatst: 21 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2009 Ik vind het echt een geweldig initiatief, hartstikke handig als ik weer eens dagenlang hopeloos een level van GTA San Andreas uit probeer te spelen en ik kan dan hulp vinden op wikipedia! Hartstikke bedankt iedereen! Psst BaasB, het is WikiGTA. :$ Reageren
Zero-two Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 Ik vind het wel nice gemaakt. Mooi ABN en overzichtelijk, Maar soms moeten er nog wat bewerkingen uitgevoerd worden, zoals in de GTA LCS Challenges, bijv Torrington TT. Reageren
weaponmr Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Geplaatst: 2 september 2009 Erg goede en overzichtelijke site. Erg handig als je iets wilt opzoeken of iets te weten wilt komen. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Geplaatst: 2 september 2009 Ik maak vaak gebruik van de Missie-overzichten en Missiebeschrijvingen, deze zijn namelijk op geen andere site zo geëvenaard, het voertuigen-deel zou uitgebreider kunnen maar dat ziet er dan wel gestructureerd uit. Reageren
Chucky23 Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Geplaatst: 2 september 2009 ik vind wikigta gewoon de beste info site over elke GTA doe zo verder Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Geplaatst: 2 september 2009 WikiGTA is gewoon de beste wiki over GTA van de hele wereld!!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.