Dotz Geplaatst: 11 januari 2011 Rapport Geplaatst: 11 januari 2011 De GTA1 sectie is zo te zien behoorlijk onder handen genomen, klasse ! Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 25 juli 2011 Rapport Geplaatst: 25 juli 2011 Bump (maar dat kan in dit topic denk ik wel) Ik vind het echt een leuke site met goede Administrators, Moderators, Megaleden, Superleden en om niet te vergeten de Leden ik beleef nu al een paar maanden veel plezier aan deze site en hoop dat ik dit nog over een paar jaar kan zeggen ga zo door jongens Reageren
iPodtouch Geplaatst: 26 juli 2011 Rapport Geplaatst: 26 juli 2011 Bump (maar dat kan in dit topic denk ik wel) Ik vind het echt een leuke site met goede Administrators, Moderators, Megaleden, Superleden en om niet te vergeten de Leden ik beleef nu al een paar maanden veel plezier aan deze site en hoop dat ik dit nog over een paar jaar kan zeggen ga zo door jongens En precies zo denk ik er ook over. Ik ben pas 1 maand lid maar ik heb alle tijd van me leven. Toen ik Administrator was op gtanetwerk Jezus.. Die jongens zeiken alleen nooit te vreden altijd bannen... Maar goed hier heb ik het echt naar me zien Klasse Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 2 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2013 Om even mijn laatste post in dit topic te vergeten, maar gefeliciteerd met het 8-jarig bestaan! Reageren
Scarface92 Geplaatst: 7 juni 2014 Rapport Geplaatst: 7 juni 2014 Het GTA V gedeelte begint al aardig vorm te krijgen. Ga zo door zou ik zeggen. Reageren
TheDutchWesley Geplaatst: 7 juni 2014 Rapport Geplaatst: 7 juni 2014 (bewerkt) Ik wou me net aanmelden voor het werken aan de pagina GTA V, maar, zoals hierboven al gemeld wordt, wordt er al merkbaar aan gewerkt! Verder een overzichtelijke site met goede indelingen wat-wat is. Bewerkt: 7 juni 2014 door TheDutchWesley Reageren
ERRWINS Geplaatst: 7 juni 2014 Rapport Geplaatst: 7 juni 2014 Ik wou me net aanmelden voor het werken aan de pagina GTA V, maar, zoals hierboven al gemeld wordt, wordt er al merkbaar aan gewerkt! Verder een overzichtelijke site met goede indelingen wat-wat is. De vacature is sowieso op dit moment gesloten, dus je was niet ver gekomen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.