henk__l Geplaatst: 3 maart 2006 Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 dankzij WIKIGTA heb ik een aantal missies gehaald die ik anders niet zou hebben gehaald. ik hoop dat de site nog lang mag bestaan, en wordt uitgebreidt dankzij WIKIGTA heeft mijn leven weer zin GTAFAN Reageren
Sunray Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 lang leve wikigita door wikigita heb ik allemaal info over de meisjes en ook over de tags Reageren
Goliat Geplaatst: 11 maart 2006 Rapport Geplaatst: 11 maart 2006 De missie beschrijvingen zijn uitstekend, ook ik heb daardoor een stuk of 3 missies gehaald die ik normaal niet zou hebben gehaald. Ook kun je vaak zeggen als iemand op het forum een probleem heeft: kijk eens op wikigta. Het maakt alles een stuk makkelijker Reageren
.Syfes Geplaatst: 11 maart 2006 Rapport Geplaatst: 11 maart 2006 Ik heb al veel gehoord van die site,ze zeggen tegen mij dat het goed is en ik geloof ze ook.: Groetjes Syfes Reageren
X-Zero Geplaatst: 13 maart 2006 Rapport Geplaatst: 13 maart 2006 (bewerkt) HiepHiephoeraaaaaaaaaaa leuk gedaan mensen.,.....Kuup Up The Good woork Bewerkt: 13 maart 2006 door X-Zero Reageren
VforV Geplaatst: 13 maart 2006 Rapport Geplaatst: 13 maart 2006 Ik heb al veel gehoord van die site,ze zeggen tegen mij dat het goed is en ik geloof ze ook.: Groetjes Syfes Neem gerust een kijkje . Reageren
RobertSA Geplaatst: 16 maart 2006 Rapport Geplaatst: 16 maart 2006 Goede site ,ik wil altijd veel weten over personages en storyline. De missiebeschrijvingen goed,duidelijk en handig! WikIGTA Reageren
Juju Geplaatst: 21 april 2006 Rapport Geplaatst: 21 april 2006 Ik weet nu heeeeel veel meer over alle Gta's Dankzij jullie ben ik nu niet meer te houden met Liberty City Stories te halen KUTGW Reageren
Svenie Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Geplaatst: 23 april 2006 Het word tijd dat ik ook eens een complimentje geef.Vroeger toen ik nog redelijk veel moeite had met missies van Sa was wikigta een heel goed hulpmiddel,alles stond er mooi beschreven en nu en dan stond er een screen bij.Nu de dag is wikigta nog steeds een goed hulmpmiddel voor mij.Ik wil iedereen complimenteren die aan deze site werkt. Dit vind ik een applausje waard. Greetz Svenie. Reageren
.Syfes Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Geplaatst: 23 april 2006 Ik heb al veel gehoord van die site,ze zeggen tegen mij dat het goed is en ik geloof ze ook.: Groetjes Syfes Neem gerust een kijkje . Zal ik doen ook Ik vind Wiki Gta een goede helpende site,met veel informatie Wie ergens vast zit in gta kom maar langs bij wiki gta Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 24 april 2006 Rapport Geplaatst: 24 april 2006 Mijn complimenten naar alle makers van wikigta! Mede dankzij hen heb ik alle missies al uitgespeeld! echt toppie! Reageren
Advancegta Geplaatst: 21 mei 2006 Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 leuke site, altijd handig als een missie niet lukt Reageren
MASTERMIND Geplaatst: 10 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2006 een goeie site met veel info over gta die anders nooit zou zijn tegengekomen en zonder zou ik nooit alle missie hebben gehaald Reageren
Koen729 Geplaatst: 12 januari 2007 Rapport Geplaatst: 12 januari 2007 Handig, echt top werk jongens, vooral met collectables Reageren
Kakaroth Geplaatst: 30 januari 2007 Rapport Geplaatst: 30 januari 2007 erg goede site, en ook leuk om andere dingen dan walkthrougs op te lezen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.