Mr Corleone Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 Complimenten voor de site erg compleet Reageren
MegaPilot Geplaatst: 20 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2008 Mooie site, dankzij jullie heb ik de 100 tags in SA gesprayed en kreeg ik vier fantastische wapens die me hielpen de story-line uit te spelen Proficiat! KUTGW! MegaPilot. Reageren
Torritor Geplaatst: 27 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2008 Het is een hele mooie site. Vooral met Tommy Vercetti erop. Reageren
Zaahed Geplaatst: 18 september 2008 Rapport Geplaatst: 18 september 2008 -Goeie missie hulp -Goeie tips -Goeie informatie -Goed uitleg van tags en horehoes en enz -Gewoon perfect Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 18 september 2008 Rapport Geplaatst: 18 september 2008 Ik vinsd het een prachtige site eerlijkwaar. Je kunt er alles over GTA vinden. Ik was Vooral toen ik SA had in het SA gedeelte. Die is volgens mij nog steeds niet af helaas. Reageren
the_dan Geplaatst: 27 september 2008 Rapport Geplaatst: 27 september 2008 geweldig zonder jullie zou ik een paar missies niet gehaald hebben Reageren
GreyFox-Smurf Geplaatst: 11 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2008 Deze Site Is Niet Alleen Goed Voor GTA Maar Ook voor Andere Games En Onderwerpen. Daarom Is Deze Site Men lievelings -Site. GRTZ GFS Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 28 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2008 (bewerkt) geweldige site daar mee heb ik ook gta forum ondekt 100ste post Bewerkt: 28 oktober 2008 door thegodfather91 Reageren
Zaahed Geplaatst: 4 november 2008 Rapport Geplaatst: 4 november 2008 Mooie site. En als je hulp nodig hebt kan je het hier vragen. Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 17 november 2008 Rapport Geplaatst: 17 november 2008 Ëen erg mooie site. Alles is gemakkelijk te vinden. Er zijn een paar dingen nog niet maar dat zijn aleen dingen die je eigenlijk wel zelf kan ontdekken. Het is gewoon een van de beste online sites die er is. Rinaldootje Reageren
livechatter Geplaatst: 11 december 2008 Rapport Geplaatst: 11 december 2008 geweldige site alleen moeten een paar paginas nog afgewerkt worden Reageren
Sa_bulldog Geplaatst: 11 december 2008 Rapport Geplaatst: 11 december 2008 GTA IV afwerking zal in de loop van de tijd wel goedkomen voor de rest vind ik wikigta erg goed je kan er alles vinden. maar het forum blijft voor mij nummero 1 Reageren
Dotz Geplaatst: 25 december 2008 Rapport Geplaatst: 25 december 2008 Prachtige Site! Vooral mijn compelimenten over GTA Liberty City Stories! Zeer mooi geschreven dat stukje! Maar het stuk over de wapens vond ik ook mooi maar, beetje onhandig in het gebruik. Jammer nog dat GTA1 t/m GTAL'61 nog niet helemaal af zijn maar dat komt nog! (I Think) Maar waar halen jullie eigenlijk de kennis vandaan over al die GTA's 'k denk niet dat die zomaar uit de lucht zal vallen.. (Zou wel hadnig zijn ) Maar 1 tip: Ga zo door! Vooral GTA's van 3 à 4 jaar terug zijn goed uitgewerkt. Maar waar slaat eigenlijk die schotel op langs het WikiGTA logo? Nice Site! <Respect!>x'D Greetz Lui! Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 25 december 2008 Rapport Geplaatst: 25 december 2008 Maar waar halen jullie eigenlijk de kennis vandaan over al die GTA's 'k denk niet dat die zomaar uit de lucht zal vallen.. Maar waar slaat eigenlijk die schotel op langs het WikiGTA logo?Meeste informatie komt van (Mega)leden, mits ze medewerker zijn van WikiGTA, en Moderators van dit forum. Meer informatie over het logo: klik. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.