Gunslinger Geplaatst: 4 november 2005 Rapport Geplaatst: 4 november 2005 Wat voor soort tatoeages dan?Tribal of kleur ofzo?? Onder andere. Je hebt ook een weedblad. Deze zitten wel in de PC versie. In de PC versie kun je ook niet naar de geheime tattooshop, maar je zou er dus ook niks aan hebben. Gunslinger Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 4 november 2005 Rapport Geplaatst: 4 november 2005 Los Santos: tattoo's van wapens San Fierro: tattoo's van wiet Las Venturas: tattoo's van gokken. Reageren
Giorgo Geplaatst: 4 november 2005 Rapport Geplaatst: 4 november 2005 (bewerkt) Op de ps-versie kan je idd naar een forbidden Tatoo shop gaan via de blue hell. Dit filmpje staat zelfs hier op de site, dit vind je wel met de zoekfunctie. OP de ps-2 kan je dan een weedblad laten zetten en andere dingen. Op de PC-versie is het weedblad orgineel in het spel, dit vind je in SF in hashbury dacht ik . Maar is het zo erg dan, ik vind dat er tattoo^s genoeg zijn. Bewerkt: 4 november 2005 door Giorgo Reageren
iLoveGta Geplaatst: 4 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 4 november 2005 maar in die forbidden tatoushop da nka nje je tatouages laten zetten maar je kan daar tog niet meer biten uit die ruimte of wel Reageren
Damos Geplaatst: 4 november 2005 Rapport Geplaatst: 4 november 2005 Misschien met de jetpack of ddod laten gaan heb je de tatoos nog. Reageren
Giorgo Geplaatst: 4 november 2005 Rapport Geplaatst: 4 november 2005 Gewoon zelfmoord plegen, anders kan je inderdaad niet weg. Reageren
Gizmo71 Geplaatst: 5 november 2005 Rapport Geplaatst: 5 november 2005 lol neem zon plastic bom of granaat mee,,.. ik had een x in mn fun game cheatdisk aan staan met je kan nie doodgaan zat ikd daar vast lol Reageren
iLoveGta Geplaatst: 5 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 5 november 2005 en hoe doe je dat nu weer, hoe geraak je daar nu weer kan iemand een linkje zette van dat forum thx grtzzzzzzzzzzzzzz Reageren
Gizmo71 Geplaatst: 5 november 2005 Rapport Geplaatst: 5 november 2005 en hoe doe je dat nu weer, hoe geraak je daar nu weer kan iemand een linkje zette van dat forum thx grtzzzzzzzzzzzzzz Zoekfunctie? Messchien Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.