Enigma101 Geplaatst: 4 november 2005 Rapport Geplaatst: 4 november 2005 Dag Allemaal , Ge moet eerst naar 2, andere plaatsen rijden en dan naar het vliegveld. Op het vliegveld vind ik ze wel en de van kapot krijgen gaat wel hoor. Maar als ik dan naar buiten moet rijden ga ik door da rood cirkeltje maar dan gebeurd er niks wie weet de oplossing ?? alvast bedankt Reageren
Enigma101 Geplaatst: 4 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 4 november 2005 Mike Toreno !!!kijk bij : Missie Namen bij Smoke's Couriers Reageren
Achille Geplaatst: 4 november 2005 Rapport Geplaatst: 4 november 2005 Je Moet iedereen neerschieten daar. En dan in de rode marker stoppen en dan terugrijden en klaar! @Shin Shan hij bedoelt dat je zon medewerker die gevangen is in een busje moet redden,, dan zegt ie steeds waar hij is en dan raakt zijn batterij steeds stukje bij stukje op dus je moet haasten en dan is het einddoel het vliegveld dan schakelt die man een zendertje in en dan moet je het signaal volgen dan komt er zon busje schiet je die mannetjes eerst neer dan komt die medewerker eruit Mike toreno en dan moet je die auto kapot schieten in je auto stappen uit het vliegveld gaan en in de rode marker stoppen, Nu herinner ik me net dat het mij ook niet lukte ik heb de missie vaak overmoeten doen erg raar is dat.. Reageren
Damos Geplaatst: 4 november 2005 Rapport Geplaatst: 4 november 2005 Wat bedoel je met batterij? Reageren
Enigma101 Geplaatst: 4 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 4 november 2005 Je Moet iedereen neerschieten daar.En dan in de rode marker stoppen en dan terugrijden en klaar! Het probleem is, ik zie de rode cirkel, rij er naartoe maar juist voor ik erin moet rijden verdwijnt hij , gewoon weg terwijl het gele teken op je rader wel blijft maar overrijden heeft geen zin Reageren
Velaro Geplaatst: 4 november 2005 Rapport Geplaatst: 4 november 2005 Zet je savegame anders in het SavegameAanvraag-forum,dan doet iemand anders hem voor jou Reageren
Enigma101 Geplaatst: 4 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 4 november 2005 Heb het op xbox Reageren
Velaro Geplaatst: 4 november 2005 Rapport Geplaatst: 4 november 2005 Gaat de corona gewoon weg als je er net in wil rijden ? Misschien staat er dan ergens anders een corona,kijk eens op de map Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 4 november 2005 Rapport Geplaatst: 4 november 2005 Heb je de cheat gebruikt zodat de politie nooit achter je aan komt? Zo ja, dan moet je die cheat uitzetten en dan lukt het wel. Suc6 Reageren
Enigma101 Geplaatst: 4 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 4 november 2005 Heb je de cheat gebruikt zodat de politie nooit achter je aan komt?Zo ja, dan moet je die cheat uitzetten en dan lukt het wel. Suc6 Dat kan het zijn, direct eens proberen se Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.