Jump to content

Freefall

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik speel de PlayStation 2-versie van Grand Theft Auto: San Andreas. Het vliegtuig stelen vind ik zelf niet zo moeilijk, alleen het landen lukt me telkens niet. Als ik niet rem, of niet genoeg rem dan kom ik tegen dat hekje aan of ga ik weer omshoog. En als ik wel rem, ontploft mijn jet steeds... Hoe hebben jullie deze missie gehaald?

Geplaatst: (bewerkt)

De missie heet dus FreeFall Enigma101 ;)

Nou even wat uitleg.

Vlieg naar richting de corona, niet te hoog en niet te laag. Dan zal na een eindje vliegen een vliegtuig passeren, aan deze hangt een corona (rode marker) draai je vliegtuig zodat je achter het vlietuig met de corona aan vliegt. Keer wel om vóór dat het vliegtuigje je pesseerd. Dan vlieg je in de rode marker, je ziet dan een filmpje dat je er in jumpt. Ben je er in moet je uitkijken want er staan ventjes, en ze schuilen steeds achter de stoelen. Heb je ze neergeknalt loop je naar voren en knal je ook de piloot neer, dan neem je het vliegtuigje over en voordat je land op Las Ventura's Airport klap je je landings gestel uit (druk op de linker analoog stick). Doe je dat niet maak je een buiklanding en dan explodeert het vliegtuig en kan je de missie weer overnieuw gaan doen.

Probeer eventueel als je land nét over het hekje te gaan en dan landen, je hebt dan een langere remweg. ;)

Succes.

Koos. :bier:

Bewerkt: door Cool Hand
Geplaatst:

Je kunt ook nog even de vliegschool opnieuw proberen, niet alle vlieglevels. Dan ga je alleen het landen oefenen, als je dat onder de knie hebt kun je de missie nog wel een keer proberen!

Ruurd31.. :cya:

Geplaatst:
De missie heet dus FreeFall Enigma101 ;)

Nou even wat uitleg.

Vlieg naar richting de corona, niet te hoog en niet te laag. Dan zal na een eindje vliegen een vliegtuig passeren, aan deze hangt een corona (rode marker) draai je vliegtuig zodat je achter het vlietuig met de corona aan vliegt. Keer wel om vóór dat het vliegtuigje je pesseerd. Dan vlieg je in de rode marker, je ziet dan een filmpje dat je er in jumpt. Ben je er in moet je uitkijken want er staan ventjes, en ze schuilen steeds achter de stoelen. Heb je ze neergeknalt loop je naar voren en knal je ook de piloot neer, dan neem je het vliegtuigje over en voordat je land op Las Ventura's Airport klap je je landings gestel uit (druk op de linker analoog stick). Doe je dat niet maak je een buiklanding en dan explodeert het vliegtuig en kan je de missie weer overnieuw gaan doen.

Probeer eventueel als je land nét over het hekje te gaan en dan landen, je hebt dan een langere remweg. ;)

Succes.

Koos. :bier:

Oké, dank je. Ik probeer het vandaag even. Ik had geen R3 gedrukt... Maar dankjewel. _O_

Geplaatst:

Voor het landen doe je dus R3 en je drukt al [] (vierkantje) en je maakt je landing heel lang, dus niet opeens naar onder maar heel stilletjes op de grond en dan ook ineens [] en dan sta je stil.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...