gtaloser Geplaatst: 4 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2004 heo maak ik een mod? :unsure: Reageren
Tegh Geplaatst: 4 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2004 Je kan een mod maken met zmodeller, helaas is zmodeller een vrij ingewikkeld progamma'tje. Daarom is er een turitol voor Link . Reageren
Joriz Geplaatst: 4 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2004 heo maak ik een mod? :unsure: Wat voor mod wil je maken? Met Zmodeler kan je alleen auto's maken. Kijk effe in de download database daar vind je veel verschillende editors. Reageren
gtaloser Geplaatst: 4 augustus 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 4 augustus 2004 (bewerkt) ik wil een mod maken dat je een nieuwe opdracht gever hebt met nieuwe missie's of een mod dat je je eigen gang kan maken of een mod dat de politie op politie motoren rijd (ik heb wel een politie moter) Bewerkt: 4 augustus 2004 door gtaloser Reageren
Tegh Geplaatst: 4 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2004 (bewerkt) Ow hier is een topic over gemaakt, ik zal effe voor je zoeken. Oke ik heb het gevonde en effe erop gekeken. Alleen snappen zij er ook niets van, mischien kan je postaldude een pm sturen en vragen hoe hij eraan komt. Mission Coding Bewerkt: 4 augustus 2004 door Tegh Reageren
gtaloser Geplaatst: 4 augustus 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 4 augustus 2004 (bewerkt) maaar als je dan een missie hebt gemaakt wanner moet je dan die missie doen sorry voor dubbel posten Bewerkt: 6 augustus 2004 door gtaloser Reageren
PatrickW Geplaatst: 6 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2004 Met "Vice Mission Builder V1.3" kun je zelf missies maken, dit vergt wel erg veel werk en toewijding. En wanneer je deze missie moet spelen, bepaal je naturlijk ook gewoon zelf bij het maken van de missie. Als je ermee bezig wilt, zou ik beginnen het tool te downloaden. en de readme.txt lezen. EN daarna nog een keer totdat je voledig begrijpt wat er staat. Mocht je sommige dingen dan nog niet begrijpen....... Vragen... Reageren
matt Geplaatst: 10 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2004 heo maak ik een mod? :unsure: dat weet ik ook niet Reageren
PatrickW Geplaatst: 11 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2004 heo maak ik een mod? :unsure: dat weet ik ook niet Dank je voor deze :huh: eh nuttige bijdrage Reageren
Timovich Geplaatst: 11 september 2004 Rapport Geplaatst: 11 september 2004 Okee maar ff verder over mods maken... Stel ik wil een gebouw bewerken welk programma('s) heb ik daar voor nodig en wat moet ik doen... Reageren
W1ckeD Geplaatst: 11 september 2004 Rapport Geplaatst: 11 september 2004 Okee maar ff verder over mods maken...Stel ik wil een gebouw bewerken welk programma('s) heb ik daar voor nodig en wat moet ik doen... IK had je graag geholpen als ik het wist! het enige wat ik weet is dat je moo mapper nodig hebt!? Toch Daar mee kan je aanpassen voor de rest weet ik het niet! Reageren
PatrickW Geplaatst: 11 september 2004 Rapport Geplaatst: 11 september 2004 Als je alleen de kleur/texture van het gebouw wilt veranderen heb je de volgende tools nodig: [*]IMG-tool [*]viceTXD [*]paint/photoshop Als je daarnaast ook de vorm van een gebouw wilt veranderen heb je daarnaast nog de volgende tools nodig [*] Zmoddeler [*] COLmaker [*] COLeditor Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.