Ikkes Geplaatst: 4 november 2005 Rapport Geplaatst: 4 november 2005 Hoi allemaal, Ik heb sinds kort de GXT editor voor San Andreas. Nu is mijn vraag: Waar kan ik de namen van de menu's vinden bij de Burgershot? Bij voorbaat dank Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 4 november 2005 Rapport Geplaatst: 4 november 2005 Ik denk dat je het beste met CTRL + F kan zoeken naar 1 menu en dat je dan de andere kan vinden. Succes ermee ... Greetz GizmO Reageren
Ikkes Geplaatst: 5 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 5 november 2005 Nee het is niet gelukt. Iemand anders een idee? Ikkes Reageren
Wauzie Geplaatst: 5 november 2005 Rapport Geplaatst: 5 november 2005 Dat wordt lang zoeken, iedere Entry heeft geen echte naam maar een ID nummer...of een afkorting. Succes. Reageren
Ikkes Geplaatst: 5 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 5 november 2005 (bewerkt) Ik denk dat ik het dan zo maar laat, want ik heb al een uur zitten zoeken en niets gevonden. Helaas. Maar bedankt voor de reacties Bewerkt: 5 november 2005 door ikkes Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.