Ice Cold Killa Geplaatst: 4 november 2005 Rapport Geplaatst: 4 november 2005 Mensen, waar blijft het Easter-Eggs-gedeelte van San Andreas, ik blijf er maar op wachten! Reageren
Achille Geplaatst: 4 november 2005 Rapport Geplaatst: 4 november 2005 Waarom maak jij die daar niet jij hebt ze tenslotte zowat de meeste ontdekt op dit forum Reageren
Ice Cold Killa Geplaatst: 4 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 4 november 2005 (bewerkt) Omdat ik geen lid ben van WiKiGTA. Bewerkt: 4 november 2005 door Ice Cold Killa Reageren
Achille Geplaatst: 4 november 2005 Rapport Geplaatst: 4 november 2005 Ze laten je heus wel toe als je het vraagt or want je bent een best gerespecteerd lid Reageren
Flame^ Geplaatst: 4 november 2005 Rapport Geplaatst: 4 november 2005 Ze laten je heus wel toe als je het vraagt or want je bent een best gerespecteerd lid "Wie vraagt wordt overgeslagen !" Ook gaat het er niet om of je een gerespecteerd lid bent, het gaat om je kennis van GTA. Als je Easter Eggs hebt kan je ze best wel hier neerzetten of PM'en naar een medewerker, misschien worden ze er dan opgezet . Reageren
Achille Geplaatst: 4 november 2005 Rapport Geplaatst: 4 november 2005 Ah oke... ff offtopic waarom hebben we hier fast reply en nergens anders niet? Reageren
Ice Cold Killa Geplaatst: 4 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 4 november 2005 Ik vroeg niet hoe je lid word, maar wanneer de Eggs eindelijk komen. Reageren
PatrickW Geplaatst: 5 november 2005 Rapport Geplaatst: 5 november 2005 De Easter Eggs komen er wel in. Wanneer is nog even onduidelijk... helaas.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.