Jarno Geplaatst: 4 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2004 www.mtavc.com heeft een teaser gereleasd. Deze verteld over een vernieuwde MTA. Met in game client. Check www.gtagames.nl voor nieuws bericht en download db voor de teaser. Ik denk zelf dat ze met: Multi Theft Auto: VC "The revolution is coming" versie 0.4 Core bedoelen of versie 1.0 dan. Wat denken jullie? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 4 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2004 Ik denk versie 0.5 Lijkt me logisch Ziet er iedergeval mooi uit! :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jarno Geplaatst: 4 augustus 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2004 Nou ik denk 1.0 Omdat ze eerst denk ik alle bugs er uit halen. En ook die Unhandled Exceptions <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 4 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2004 Dat ligt zowel aan spel als je PC. Je PC moet ook goed zijn wil je het kunnen spelen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jarno Geplaatst: 4 augustus 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2004 Dat ligt zowel aan spel als je PC.Je PC moet ook goed zijn wil je het kunnen spelen. Ja oke. Maar iedereen heeft het dus licht vooral aan spel. Het aantal verschilt bij iedereen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst: 4 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2004 Dat ligt zowel aan spel als je PC.Je PC moet ook goed zijn wil je het kunnen spelen. Ja oke. Maar iedereen heeft het dus licht vooral aan spel. Het aantal verschilt bij iedereen. Het ligt ook aan bepaalde mods die mta vc niet herkend en dan krijg je later ingame toch een error want ik heb nooit mods gehad en er ook nooit last van gehad in mtavc(van errors). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jarno Geplaatst: 4 augustus 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2004 Ik heb ook geen mods geinstalleerd. Behalve 100% savegame meer niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Furi0uz Geplaatst: 4 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2004 Dat ligt zowel aan spel als je PC.Je PC moet ook goed zijn wil je het kunnen spelen. Ja oke. Maar iedereen heeft het dus licht vooral aan spel. Het aantal verschilt bij iedereen. Het ligt ook aan bepaalde mods die mta vc niet herkend en dan krijg je later ingame toch een error want ik heb nooit mods gehad en er ook nooit last van gehad in mtavc(van errors). Het kan ook met servers te maken hebben en programma's die in gebruik zijn... Ook willen sommige delen/plaatsen/moves in het spel weleens eerder voor crashes zorgen, spectator mode crasht btw ook zeer snel bij me... Anyway, back ontopic: Erg interessant ziet het er nu nog niet uit , het enigste wat echt vernieuwend zou zijn zijn de boten, voor zover je hierin kan zien, al die mannetjes op een rij - Joepie? .. InGame client is wel een leuke add-on, maar niet echt broodnodig... Maar goed, we zullen wel zien wat dit gaat worden, meer informatie zul je voorlopig tog nog wel niet krijgen... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jarno Geplaatst: 5 augustus 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 augustus 2004 Furi0uz,Aug 4 2004, 11:39 PM] InGame client is wel een leuke add-on, maar niet echt broodnodig... Wel broodnodig voor mensen met slomere pc's hoeven ze neit elke keer GTA te laden maar 1 keer. En wat me opviel heeft MTA Revolution ook een eigen soort all seeing eye. Want je zach verschillende servers. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Furi0uz Geplaatst: 5 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 augustus 2004 Furi0uz,Aug 4 2004, 11:39 PM] InGame client is wel een leuke add-on, maar niet echt broodnodig... Wel broodnodig voor mensen met slomere pc's hoeven ze neit elke keer GTA te laden maar 1 keer. En wat me opviel heeft MTA Revolution ook een eigen soort all seeing eye. Want je zach verschillende servers. Ik bedoel maar; Dit is niet echt het belangrijkste wat er moet gebeuren, majah... Wel leuk... Who cares Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.