Baffie Geplaatst: 4 november 2005 Rapport Geplaatst: 4 november 2005 is hij later in het spel nog te vinden? Ja, vrij gemakkelijk, niet de originele, maar als je met een Sabre naar de Transfender gaat en de kleur 'groen' selecteert heb je precies dezelfde. Reageren
Damos Geplaatst: 4 november 2005 Rapport Geplaatst: 4 november 2005 jammer want anders was er misschien nog bewijs. Reageren
gta 88 Geplaatst: 4 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 4 november 2005 zijn de nog filmpjes van die missie green sabra Reageren
Damos Geplaatst: 4 november 2005 Rapport Geplaatst: 4 november 2005 dan moet je hem zelf doen denk ik. Reageren
gta 88 Geplaatst: 4 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 4 november 2005 (bewerkt) en einddelijk weet ik het er is een site waar je de green sabra de hood ziet aan vallen met balles er in .je ziet niet hoe de moeder word neer geschoten maar het is wel zekker dat zo is later beld sweet je dat de moeder dood is ik zal de site ff geven hier www.gammotv.nl en dan iets naar onder staat Doorzoek het video archief: typ daar in gta en dan het eerste plaatje aan kliken aaan het einde van he filmpje zie je hoe de green sabra de hood aanvalt zo duidelijk big smoke Bewerkt: 4 november 2005 door gta 88 Reageren
gta 88 Geplaatst: 4 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 4 november 2005 nieuwes over green sabraer en site waa rje de green sabra de hood ziet aa vallen www.gammotv.nl en doe dan Doorzoek het video archief en typ daar gta in en dan het derde filmpje met dat wijf die tong uit steekt !!! en beeej aan het einde zie de green sabra je gaat eerst trug naaar gta 1 dan 2 rn vic dinge en gta san sorie bedoel eerste plaatje Reageren
Flame^ Geplaatst: 4 november 2005 Rapport Geplaatst: 4 november 2005 Zou je alsjeblieft in ABN willen typen? Niemand begrijpt er zo wat van.. Gebruik ook even de edit-knop als je nog iets wilt toevoegen aan je bericht. Kan je je vraag nog is goed en duidelijk uitleggen, want ik snap er eigenlijk niks van.. Reageren
gta 88 Geplaatst: 4 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 4 november 2005 Zou je alsjeblieft in ABN willen typen? Niemand begrijpt er zo wat van.. Gebruik ook even de edit-knop als je nog iets wilt toevoegen aan je bericht.Kan je je vraag nog is goed en duidelijk uitleggen, want ik snap er eigenlijk niks van.. ook okey zal ff duidelijker maken kan niet zo goed typen Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 4 november 2005 Rapport Geplaatst: 4 november 2005 wie er in de Green Sabre zaten is niet duidelijk, wel dat diegenen CJ's moeder vermoord hebben. ook helen Big Smoke en Ryder met de Ballas en C.R.A.S.H.. later in het spel kom je er ook achter dat Big Smoke en Ryder drugs handelen met de Ballas. (die koeriers die je kunt overvallen als Cesar je steeds belt in San Fierro). op het laatst komt Sweet erachter waar Big Smoke uithangt en begint de missie 'End Of The Line', waarin je Big Smoke vermoord. en @ gta 88: je hoeft niet alles in hoofdletters te typen Reageren
gta 88 Geplaatst: 4 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 4 november 2005 wie er in de Green Sabre zaten is niet duidelijk, wel dat diegenen CJ's moeder vermoord hebben. ook helen Big Smoke en Ryder met de Ballas en C.R.A.S.H.. later in het spel kom je er ook achter dat Big Smoke en Ryder drugs handelen met de Ballas. (die koeriers die je kunt overvallen als Cesar je steeds belt in San Fierro). op het laatst komt Sweet erachter waar Big Smoke uithangt en begint de missie 'End Of The Line', waarin je Big Smoke vermoord. en @ gta 88: je hoeft niet alles in hoofdletters te typen ik weet wel dat balles kijk maar in het filmpje wat ik je geven heb en als je ff ziet op pauze druken dat zie je de ballas hier nog maals www.gammotv.nl en dan staat er Doorzoek het video archief: typ in gta en dan het eerste filmpje Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.