Jump to content

green sabra


gta 88

Recommended Posts

  • Reacties 39
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • gta 88

    14

  • Damos

    11

  • Dizzee

    4

  • Flame^

    2

Popular Days

Top Posters In This Topic

en einddelijk weet ik het

er is een site waar je de green sabra de hood ziet aan vallen

met balles er in .je ziet niet hoe de moeder word neer geschoten maar het is wel zekker dat zo is

later beld sweet je dat de moeder dood is

ik zal de site ff geven hier www.gammotv.nl en dan iets naar onder staat Doorzoek het video archief:

typ daar in gta en dan het eerste plaatje aan kliken aaan het einde van he filmpje zie je hoe de green sabra

de hood aanvalt zo duidelijk big smoke :)

Bewerkt: door gta 88
Link to comment
Delen op andere websites

nieuwes over green sabra

er en site waa rje de green sabra de hood ziet aa vallen

www.gammotv.nl en doe dan Doorzoek het video archief

en typ daar gta in en dan het derde filmpje met dat wijf die tong uit steekt !!!

en beeej aan het einde zie de green sabra

je gaat eerst trug naaar gta 1 dan 2 rn vic dinge en gta san

sorie bedoel eerste plaatje

Link to comment
Delen op andere websites

Zou je alsjeblieft in ABN willen typen? Niemand begrijpt er zo wat van.. Gebruik ook even de edit-knop als je nog iets wilt toevoegen aan je bericht.

Kan je je vraag nog is goed en duidelijk uitleggen, want ik snap er eigenlijk niks van..

Link to comment
Delen op andere websites

Zou je alsjeblieft in ABN willen typen? Niemand begrijpt er zo wat van.. Gebruik ook even de edit-knop als je nog iets wilt toevoegen aan je bericht.

Kan je je vraag nog is goed en duidelijk uitleggen, want ik snap er eigenlijk niks van..

ook okey zal ff duidelijker maken kan niet zo goed typen

Link to comment
Delen op andere websites

wie er in de Green Sabre zaten is niet duidelijk, wel dat diegenen CJ's moeder vermoord hebben. ook helen Big Smoke en Ryder met de Ballas en C.R.A.S.H.. later in het spel kom je er ook achter dat Big Smoke en Ryder drugs handelen met de Ballas. (die koeriers die je kunt overvallen als Cesar je steeds belt in San Fierro). op het laatst komt Sweet erachter waar Big Smoke uithangt en begint de missie 'End Of The Line', waarin je Big Smoke vermoord.

en @ gta 88: je hoeft niet alles in hoofdletters te typen ;)

Link to comment
Delen op andere websites

wie er in de Green Sabre zaten is niet duidelijk, wel dat diegenen CJ's moeder vermoord hebben. ook helen Big Smoke en Ryder met de Ballas en C.R.A.S.H.. later in het spel kom je er ook achter dat Big Smoke en Ryder drugs handelen met de Ballas. (die koeriers die je kunt overvallen als Cesar je steeds belt in San Fierro). op het laatst komt Sweet erachter waar Big Smoke uithangt en begint de missie 'End Of The Line', waarin je Big Smoke vermoord.

en @ gta 88: je hoeft niet alles in hoofdletters te typen ;)

ik weet wel dat balles kijk maar in het filmpje wat ik je geven heb en als je ff ziet op pauze druken dat zie je de ballas hier nog maals www.gammotv.nl en dan staat er Doorzoek het video archief: typ in gta en dan het eerste filmpje

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...