Damos Geplaatst: 4 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 4 november 2005 sorry als ik onzinnig post maar mijn vorige post ging over die van dizzee Reageren
gta 88 Geplaatst: 5 november 2005 Rapport Geplaatst: 5 november 2005 (bewerkt) sorry als ik onzinnig post maar mijn vorige post ging over die van dizzee nee big smoke heeft de moeder niet vermoord maar balles ik heb er een filmpje over www.gammotv.nl en ndan hel iets naar onderen en dan staat er Doorzoek het video archief: en typ daar gta in en dan het eerste filmpje kijk die hele maal af!!!! hier is al toptie over ga naar zoek en typ daaar green sabra ik denkm dat we de er uit zijn Bewerkt: 5 november 2005 door gta 88 Reageren
NineEleven Geplaatst: 5 november 2005 Rapport Geplaatst: 5 november 2005 de ballas komen langs in een sabre en schieten tegen je huis en zo gaat je ma dood vind ik maar slapjes Reageren
dmx Geplaatst: 5 november 2005 Rapport Geplaatst: 5 november 2005 Ja Dus? dit heeft er toch niks mee te maken..Dit zegt tocgh niet dat hij die moeder vermoord heeft.. ff offtopic... Shin Chan je post in elk topic wel van die domme vragen en je stond vanmiddag op 900 dus Post wat meer serieus pls... sry voor mod gedrag maar moest er ff uit ja vind ik ook! shin shan post alleen maar onzin. daar heb ik echt zo'n hekel aan Reageren
gammie_ Geplaatst: 5 november 2005 Rapport Geplaatst: 5 november 2005 Ej ff kalm leden ik zeg altijd vragen is weten, oke ik snap wel dat het iri is maar hij wil ook aleen maar wat meer weten kijk iemand post op zijn vraag dan ziet hij wat en vraagt ie over dat logies toch? Reageren
gta 88 Geplaatst: 5 november 2005 Rapport Geplaatst: 5 november 2005 Ja Dus? dit heeft er toch niks mee te maken.. Dit zegt tocgh niet dat hij die moeder vermoord heeft.. ff offtopic... Shin Chan je post in elk topic wel van die domme vragen en je stond vanmiddag op 900 dus Post wat meer serieus pls... sry voor mod gedrag maar moest er ff uit ja vind ik ook! shin shan post alleen maar onzin. daar heb ik echt zo'n hekel aan je moet niet zo dom praten man schin schan wil ook allen maar wat weten Reageren
abiboe Geplaatst: 5 november 2005 Rapport Geplaatst: 5 november 2005 de ballas komen langs in een sabre en schieten tegen je huis en zo gaat je ma doodvind ik maar slapjes heb je de film City Of God wel eens gezien? Daar gebeurt ook zoiets dergelijks, en ik verzeker je, als je met genoeg mensen op een huis knalt lukt het wel hoor.. Reageren
gta 88 Geplaatst: 5 november 2005 Rapport Geplaatst: 5 november 2005 de ballas komen langs in een sabre en schieten tegen je huis en zo gaat je ma dood vind ik maar slapjes heb je de film City Of God wel eens gezien? Daar gebeurt ook zoiets dergelijks, en ik verzeker je, als je met genoeg mensen op een huis knalt lukt het wel hoor.. ja je hebt gelijk ik denk dat dit toptie dicht kan die moeder is vermoord door de green sabra met ballas de er in klaar !!!!!!!!!!!!!!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.