X-Qyeh Geplaatst: 4 november 2005 Rapport Geplaatst: 4 november 2005 (bewerkt) Ik heb de patch 1.61 gedownload op EAgames.com en geïnstalleerd. Dan startte ik Battlefield (1942) op en ga naar de optie waar je online kan spelen, maar dan krijg ik een bericht "Wrong version, do you want to update?" Kan iemand helpen hoe ik dan toch online kan? Ik probeer alles om er toch online mee te kunnen :/ Bewerkt: 4 november 2005 door X-Qyeh Reageren
O.G. Loc Geplaatst: 4 november 2005 Rapport Geplaatst: 4 november 2005 Gewoon volgen wat er staat: Hij vraagt of je wilt updaten en dan klik je dus normaal gezien op "yes" Reageren
X-Qyeh Geplaatst: 5 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 5 november 2005 Maar dat is nou juist het probleem Als ik daarop klik krijg ik gewoon die lijst mnet servers weer (waar ik niet kan inloggen) Er gebeurt dan nx Reageren
-Roy- Geplaatst: 9 november 2005 Rapport Geplaatst: 9 november 2005 Dan moet je iemand zien te vinden die dezelfde versie als jij hebt, dat lijkt mij de enige oplossing. Dat probleem had ik ook, geloof me dat is frustrerend! Reageren
Wesley Geplaatst: 24 november 2005 Rapport Geplaatst: 24 november 2005 Effe snel een vraagje he , Waar kun je die patch downloaden, ik zoek hem al een tijd! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.