Upstream Geplaatst: 30 november 2005 Rapport Geplaatst: 30 november 2005 leather face is tog verantwoordelijk voor die gedumpte lijk zakken? neej leatherface habgt heel ergens anders rond jo Even voor de duidelijkheid, leatherface bestaat niet. Zolang er geen duidelijke filmpjes zijn of screens is er nog nergens een beetje geloofwaardigheid.
lollermans Geplaatst: 14 december 2005 Rapport Geplaatst: 14 december 2005 leather face is tog verantwoordelijk voor die gedumpte lijk zakken? neej leatherface habgt heel ergens anders rond jo je hebt gelijk Leatherface (more known as the "Panoticon Killer")als ie danbestaat hangt in de Panopticon uit
-k= Geplaatst: 15 december 2005 Rapport Geplaatst: 15 december 2005 gaan we weer naar due ********** killer die gasten kunnen verantwoordelijk zijn maar bij mij zeiden ze whe gonna dump your body in the sea en later whe gonna dump your body on the leatherface dat hutje en daarna zegt er een leatherface help me en dan hoorde ik gekke dingen
djbackdoor Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Geplaatst: 31 december 2005 Hoe kunnen ze jou nu in de desert steken als jij ze vermoord?
ZOrange Geplaatst: 1 januari 2006 Rapport Geplaatst: 1 januari 2006 begin weer niet over die killer er staan wel 1001 topics over deze persoon alles dat in de richting gaat dat hij "bestaat" is vals
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 21 februari 2006 Rapport Geplaatst: 21 februari 2006 voor alle gaste hier... ik vind dat jullie heel veel vinden en ontdekken in sanandreas en andere gta games en dan nog wat... ik vind het ook knap dat jullie zoveel achter die missies zoeken !
Recommended Posts