Jump to content

auto's

Recommended Posts

Geplaatst:

ik kan nu gwoon wel over al heen maar toen belde cesar ofz.. over die auto's die je bij die boot moet halen.. op het 2e eiland als ik dan zo een auto met die kraan van de boot heb afgehaalt waar moet ik dan die auto/auto's heen rijden...? :?

Geplaatst:

Bedoel je dat je die containers van die boot af moet halen maar er zit auto in de container?

Die moet je naar de garage brengen als het goed was.. Maar er staat dan toch altijd nog aangegeven waar je die auto heen moet brengen op de mini map?

Geplaatst: (bewerkt)

Dan heb je de Wang Cars missies gehaald, dan krijg je op je scherm dat er op je "de Dock" (in de haven van SF) staat een bord vlakbij een kraan, dat bord lijkt net een schoolbord waar 10 auto's zijn ingegraveerd. Elke auto die daar opstaat en die jij vind breng je daar heen, je gaat in de kraan en zet met de kraan de auto op de boot in de rode marker. Hoe heler de auto nog is hoe meer geld je krijgt! In totaal moet je 30 auto's erheen brengen (3 schoolborden vol).

Ohja als je in een auto stapt komt er rechts in beeld iets te staan dat je een auto van "de Dock" hebt gevonden en kan je hem erheen rijden!

Of bedoel jij een andere opdracht/missie??

Ruurd.. :klap: Succes met de auto's verzamelen!

Bewerkt: door ruurd31
Geplaatst:

jah ik bedoel met dat sgool bord jah.. thx.. ga zo ff proberen..

d8 dat je van dat sgool bord auto moest kopen ofz en dan van die boot af moet halen en ergens heen brengen

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...