JelleVD Geplaatst: 4 november 2005 Rapport Geplaatst: 4 november 2005 Ik las in het ajax mod topic dat er mensen zijn die ook graag willen dat er een feyenoord mod uitkomt.Ik wil wel beginnen maar ik heb een vraag: Wie Wilt Helpen Met Deze Mod? Greetz jellevd Reageren
Gino Geplaatst: 4 november 2005 Rapport Geplaatst: 4 november 2005 Ik denk niet dat je er zo komt .. Je kan beter gewoon naar wat ervaren modders (hoeft niet perse) toestappen en gewoon vragen :'D PS:Waarom een Feyenoord mod ? Ajax is toch beter Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 4 november 2005 Rapport Geplaatst: 4 november 2005 Ik zal graag willen helpen Gino Feyenoord is veel beter man Reageren
Wiepie Geplaatst: 4 november 2005 Rapport Geplaatst: 4 november 2005 (bewerkt) Ik wil ook wel ff meehelpen. Bewerkt: 4 november 2005 door Wiepie Reageren
JelleVD Geplaatst: 6 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 november 2005 Ik ben niet zo'n toppertje in modden maar ik heb wel een shirt gemaakt.Iedereen die wilt,mag helpen.Als je een goed idee hebt kun je dat gewoon melden.Zet er ook even bij wat je zoal wilt gaan doen dan kan ik het onthouden.Als je je wilt aanmelden meld dit dan even,dan stel ik een lijst op greetz jellevd Reageren
Damos Geplaatst: 6 november 2005 Rapport Geplaatst: 6 november 2005 ik wil helpen maar heb niet veel tijd. Reageren
JelleVD Geplaatst: 6 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 november 2005 (bewerkt) Lijst met aanmeldingen: Feyenoord Mod JelleVD Ronnie1987 Wiepie Shin Chan Bewerkt: 6 november 2005 door jellevd Reageren
Ikkes Geplaatst: 6 november 2005 Rapport Geplaatst: 6 november 2005 Goed idee!(ik ben namelijk voor Feyenoord) Als jullie er echt niet uit komen kunnen jullie mij altijd vragen om hulp ik heb namelijk wel de tijd en moeite.. Ik doe dus niet mee maar als je op een gegeven moment nog echt hulp nodig hulp heb kan je mij altijd PB/PM en. In ieder geval veel succes Reageren
blackpearl11 Geplaatst: 7 november 2005 Rapport Geplaatst: 7 november 2005 Pff nu alweer een feyenoord mod! Strax krijgen we nog rellen op het forum Reageren
JelleVD Geplaatst: 7 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 7 november 2005 (bewerkt) Ik kan niet moddelen maar de kuip leek me toch wel leuk EDIT:weet iemand de naam van de textures voor het racestadion in Los Santos? b.v.d JelleVD Bewerkt: 7 november 2005 door jellevd Reageren
JelleVD Geplaatst: 7 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 7 november 2005 Goed idee!(ik ben namelijk voor Feyenoord)Als jullie er echt niet uit komen kunnen jullie mij altijd vragen om hulp ik heb namelijk wel de tijd en moeite.. Ik doe dus niet mee maar als je op een gegeven moment nog echt hulp nodig hulp heb kan je mij altijd PB/PM en. In ieder geval veel succes Ikkes,hartstikke bedankt.Aan jou zullen we vast nog veel hebben! Reageren
Coolguy{NL} Geplaatst: 7 november 2005 Rapport Geplaatst: 7 november 2005 Lijst met aanmeldingen:Feyenoord Mod JelleVD Ronnie1987 Wiepie Shin Chan Cooluy Johnson cj Doe het maar zo Reageren
JelleVD Geplaatst: 7 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 7 november 2005 (bewerkt) Het eerste ontwerp voor de kuip is klaar.Ik heb wat .txd files bewerkt van het Racestadion in Las Venturas.Zou iemand van de leden het willen testen?(file moet in GTA3.IMG vervangen worden met de oude)Dan kan ik misschien nog wat aanpassingen aanbrengen. vriendelijke groeten JelleVD link naar bestand:http://www.freewebs.com/jellevd/vgs_stadium.txd (kopieren plakken!!) PS feyenoord mod: JelleVD Wiepie Shin Chan Ronnie1987 Cooluy Johnson Bewerkt: 7 november 2005 door jellevd Reageren
Coolguy{NL} Geplaatst: 7 november 2005 Rapport Geplaatst: 7 november 2005 Ik heb wat geprobeerd (wou ik al altijd met iets anders doen) maar het is een beetje heel erg mislukt. Volgende wordt beter (hoop ik , denk ik) Reageren
dmx Geplaatst: 7 november 2005 Rapport Geplaatst: 7 november 2005 Ik zal graag willen helpen Gino Feyenoord is veel beter man waarom zitten ze dan niet in de Champions League? ontopic: pfff dat lijkt echt nergens op Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.