Coolguy{NL} Geplaatst: 8 november 2005 Rapport Geplaatst: 8 november 2005 Ik zal graag willen helpen Gino Feyenoord is veel beter man waarom zitten ze dan niet in de Champions League? ontopic: pfff dat lijkt echt nergens op Ja ik weet het vind ik ook hoor Maar ff ontopic : JVD ik ga hem nu testen ik edit mun bericht nog wel ff Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 8 november 2005 Rapport Geplaatst: 8 november 2005 Ik zie niet echt veel in deze mod. Ik sluit me volledig aan bij DMX. Naja toch maar succes ermee... GizmO Reageren
Achille Geplaatst: 8 november 2005 Rapport Geplaatst: 8 november 2005 Ik heb wat geprobeerd (wou ik al altijd met iets anders doen) maar het is een beetje heel erg mislukt. Volgende wordt beter (hoop ik , denk ik) Wat is dit? Als je een plaatje van de kuip plakt komt ie heus niet zo in het spel hoor HahahahahaHAhahahaha Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 9 november 2005 Rapport Geplaatst: 9 november 2005 Volgens mij is het een zeer mooie kwaliteit TV ... Of het is een tennisracket . Ik zie er niet zo veel in. Reageren
Bradley H. Geplaatst: 9 november 2005 Rapport Geplaatst: 9 november 2005 Volgens mij is het een zeer mooie kwaliteit TV ...Of het is een tennisracket . Ik zie er niet zo veel in. Hij wilde gewoon de achtergrond van het spel veranderen, niks meer. Ik vraag me aleen af wat een computerspel in SA met feyenoord te maken heeft Reageren
Jorge_F Geplaatst: 9 november 2005 Rapport Geplaatst: 9 november 2005 Volgens mij is het een zeer mooie kwaliteit TV ... Of het is een tennisracket . Ik zie er niet zo veel in. Hij wilde gewoon de achtergrond van het spel veranderen, niks meer. Ik vraag me aleen af wat een computerspel in SA met feyenoord te maken heeft Zo heb je ook de ajax mod Bradley . Dat is iets wat sommige mensen niet begrijpen, ik zelf ook niet. Maar als je zo ontzettend fan bent van een club wil je die club overal zien . Reageren
JelleVD Geplaatst: 9 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 9 november 2005 Sorry voor dat stadion echt heel erg fout Echt heel lelijk Reageren
Ikkes Geplaatst: 9 november 2005 Rapport Geplaatst: 9 november 2005 Sorry maar dit moet er even uit: De jongen die aan deze mod meewerken doen harstikke hun best. Het is volgens mij ook de eerste keer dat ze een "grote" mod maken dus dan maakt het niet uit als het er niet geheel top uitziet. En post dan niet: - Dat is echt lelijk, pffff - Wat is dat een Tennisracket Jullie zijn ooit ook zo begonnen. Dus geeft ze gewoon de kans om het te leren! Ik wens ze in iedergeval heel veel succes. Het is dat ik nu met een andere mod bezig ben anders had ik jullie bijgestaan! Ikkes Reageren
JelleVD Geplaatst: 9 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 9 november 2005 (bewerkt) Ikkes,je hebt helemaal gelijk.Sinds ik SA heb (nog niet zo lang) ben ik begonnen met modden.Ik vind de jongens die meewerken echt tof.Zelfs als het hun eerste grote mod (voor mij ook trouwens ) is. PS: ik heb ook een feyenoord spraycan gemaakt (graffiti)met de tekst: Official Feyenoord Spraycan ________ For grand theft thugs only Link:http://www.freewebs.com/jellevd/spraycan.txd Bewerkt: 9 november 2005 door jellevd Reageren
Coolguy{NL} Geplaatst: 9 november 2005 Rapport Geplaatst: 9 november 2005 @ Bradley Nou ja ik had een dom idee om met het feyenoord logo dan dat spel te spelen en dan moest je de UEFA cup beker gaan pakken en dan waren de 'prikkels' allemaal andere logo's van clubs. Nou ja kort samengevat en hou er nu maar over op: Het slaat gewoon nergens op en is erg lelijk Reageren
JelleVD Geplaatst: 9 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 9 november 2005 Maakt niet uit je neemt tenminste de moeite Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 9 november 2005 Rapport Geplaatst: 9 november 2005 (bewerkt) Ajax heeft al 80% kans op de 2de ronde van de Champions League Feyenoord haalt nog geen eens te groepfase van de UEFA-CUP Ajax MOD? Bewerkt: 9 november 2005 door AmsterdamBoy Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 9 november 2005 Rapport Geplaatst: 9 november 2005 (bewerkt) Jongen wat doet het er nou toe wie er wel inzit en wie niet? We gaan gewoon een Feyenoord mod maken ook al zitten ze niet in de Champions League of wat dan ook. PS: Voor de oprichter van de Feyenoord mod! Ik ben al druk bezig hoor ik laat snel wat zien! Bewerkt: 9 november 2005 door Ronnie1987 Reageren
JelleVD Geplaatst: 9 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 9 november 2005 Okee dan Ronnie, ik hoop dat het zo doorgaat met alle Crewleden Greetz JelleVD Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 9 november 2005 Rapport Geplaatst: 9 november 2005 Ik ben nog steeds druk bezig! Niet alles wil meteen maar de helft wel :'D Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.