AmsterdamBoy Geplaatst: 9 november 2005 Rapport Geplaatst: 9 november 2005 Dus ik raad aan dat later de PSV mod komt? Reageren
JelleVD Geplaatst: 10 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 10 november 2005 Zoek maar PSVers die zo'n mod willen maken Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 10 november 2005 Rapport Geplaatst: 10 november 2005 Als jij zo graag een PSV mod wil maken dan zoek je toch mensen die voor PSV zijn. Je moet namelijk niet hier wezen want wij maken al een Feyenoord mod Reageren
JelleVD Geplaatst: 10 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 10 november 2005 heeft iemand de spuitbus al getest? Reageren
Coolguy{NL} Geplaatst: 10 november 2005 Rapport Geplaatst: 10 november 2005 Ja ikke Hij is wel geinig, maar kijk eens wat je ermeer kunt painten Hij is nog niet helemaal perfect maar is tenminste wat. Reageren
dmx Geplaatst: 10 november 2005 Rapport Geplaatst: 10 november 2005 Ja ikke Hij is wel geinig, maar kijk eens wat je ermeer kunt painten Hij is nog niet helemaal perfect maar is tenminste wat. is dat met paint gemaakt? ik zie nog allemaal witte stukken om dat logo. Reageren
JelleVD Geplaatst: 10 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 10 november 2005 (bewerkt) Ja het is met paint gemaakt,ik wou ff iets simpels EDIT: ik zoek een ander logo zodat je dat wit niet meer ziet Bewerkt: 10 november 2005 door jellevd Reageren
dmx Geplaatst: 10 november 2005 Rapport Geplaatst: 10 november 2005 (bewerkt) Ja het is met paint gemaakt,ik wou ff iets simpels met "iets simpels" word deze mod niks hoor! ik raad je echt aan als je het goed wil doen om meteen er goed tegen aan te gaan. met paintshop pro of photoshop werken anders word dit niks. succes verder Bewerkt: 10 november 2005 door dmx Reageren
Coolguy{NL} Geplaatst: 10 november 2005 Rapport Geplaatst: 10 november 2005 (bewerkt) Ik heb het wel met paint shop pro gedaan maar ik heb er echt haast geen ervaring mee. Kan iemand me anders ff helpen maar DMX zoals ik al zei dit is nog echt in test fase. EDIT: maar Jelle ik dacht toch echt dat DMX het tegen mij had met dat logo Bewerkt: 10 november 2005 door Cooluy Johnson cj Reageren
JelleVD Geplaatst: 10 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 10 november 2005 Ja het is met paint gemaakt,ik wou ff iets simpels met "iets simpels" word deze mod niks hoor! ik raad je echt aan als je het goed wil doen om meteen er goed tegen aan te gaan. met paintshop pro of photoshop werken anders word dit niks. succes verder Eerst test ik daarom vroeg ik ook of iemand he wou TESTEN PS http://www.freewebs.com/jellevd/spraycan.txd de goeie spraycan zonder ''witte stukejes'' JelleVD Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 10 november 2005 Rapport Geplaatst: 10 november 2005 (bewerkt) Zoek maar PSVers die zo'n mod willen maken Tja.... ik ben geen psv'er lol ONTOPIC Hoever zijn jullie met de Fmod? Als jij zo graag een PSV mod wil maken dan zoek je toch mensen die voor PSV zijn.Je moet namelijk niet hier wezen want wij maken al een Feyenoord mod Eumz Doe is effe rustig man... Ik vroeg alleen of omdat er een AJAX mod is gemaakt Dat er misschen later een Feyenoord mod word gemaakt.. Misschien wel PSV? maar ja ik ben helemaal niet voor PSV Ajax namelijk Bewerkt: 10 november 2005 door AmsterdamBoy Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 10 november 2005 Rapport Geplaatst: 10 november 2005 Ik was al rustig hoor:'d Even een vraagje aan iedereen kan je ook de basketbal veranderen en hoe heet die dan? Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 10 november 2005 Rapport Geplaatst: 10 november 2005 (bewerkt) Bedoel de hele veld basketbal ? Of de BAL(Ronde ding)? Mja beide niet . denk ik EDIT:OH je bedoelt voetbal van Feyenoord. Nee denk ik ook niet Bewerkt: 10 november 2005 door AmsterdamBoy Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 10 november 2005 Rapport Geplaatst: 10 november 2005 Bedoel de hele veld basketbal ?Of de BAL(Ronde ding)? Mja beide niet . denk ik EDIT:OH je bedoelt voetbal van Feyenoord. Nee denk ik ook niet Ik wil de basketbal veranderen naar een voetbal van Feyenoord Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 10 november 2005 Rapport Geplaatst: 10 november 2005 (bewerkt) Kan wel maar moeilijk. Ik heb zowet geen verstand van MODS Maar ik snap wel wat moeilijk is makkelijk Bewerkt: 10 november 2005 door AmsterdamBoy Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.