GTA Fanaat Geplaatst: 10 november 2005 Rapport Geplaatst: 10 november 2005 Ik wacht wel af misschien weet iemand anders het wel! Maar in iedergeval bedankt Reageren
Coolguy{NL} Geplaatst: 11 november 2005 Rapport Geplaatst: 11 november 2005 Yep got it ; bballx.txd in de gta3.img Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 11 november 2005 Rapport Geplaatst: 11 november 2005 Yep got it ; bballx.txd in de gta3.img Hey bedankt he! Reageren
JelleVD Geplaatst: 11 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 11 november 2005 Zo te zien pak je dit helemaal professioneel aan kutgw JelleVD Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 11 november 2005 Rapport Geplaatst: 11 november 2005 Jah ik ben druk bezig Ik heb al een paar dingen af ik zal van het weekend wel ff een paar screens plaatsen Reageren
Damos Geplaatst: 11 november 2005 Rapport Geplaatst: 11 november 2005 sorry jellevd ik doe niet mee want ik heb het erg druk op school je kan nog wel andere goede leden vinden die je willen helpen (niet dat ik goed ben). Reageren
JelleVD Geplaatst: 11 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 11 november 2005 (bewerkt) jammer shin chan die k*t school ook naja jammer ik zoek wel iemand anders. Greetz JelleVD EDIT: kan iemand hier goed met 3ds max of Sketchup werken?(De Kuip) oja hoet zet je een model van sketchup in SA??? Bewerkt: 11 november 2005 door jellevd Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 11 november 2005 Rapport Geplaatst: 11 november 2005 Jammer dat je ermee stopt Shin Chan! JelleVD Ik kan er wel mee werken alleen heb ik die programma`s niet meer Reageren
JelleVD Geplaatst: 12 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 12 november 2005 (bewerkt) Jammer dat je ermee stopt Shin Chan! JelleVD Ik kan er wel mee werken alleen heb ik die programma`s niet meer sketchup download Als je die download dan lukt t misschien wel EDIT: misschien kunnen we de Ballas wel ajax shirts geven ..... JelleVD Bewerkt: 12 november 2005 door jellevd Reageren
JelleVD Geplaatst: 12 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 12 november 2005 oja zou graag die screens willen zien van die basketbal die nu een feyenoord bal is geworden JelleVD Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 12 november 2005 Rapport Geplaatst: 12 november 2005 oja zou graag die screens willen zien van die basketbal die nu een feyenoord bal is geworden JelleVD Ik heb het gedaan met die bal alleen zie ik nu niks meer de bal ligt er niet meer dus moet ik het even opnieuw doen. Kan jij die bestand sturen? Reageren
Coolguy{NL} Geplaatst: 13 november 2005 Rapport Geplaatst: 13 november 2005 Uhm ff een vraagje, Waar ligt de beachball eigenlijk? (en ja op het beach heb ik al gekeken maar niks gevonden) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.