Damos Geplaatst: 13 november 2005 Rapport Geplaatst: 13 november 2005 In een zwembad volgens mij Reageren
JelleVD Geplaatst: 13 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 13 november 2005 weet iemand de grove st spuitbus tag en de ballas spuitbus tag namen? PS:100ste post Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 13 november 2005 Rapport Geplaatst: 13 november 2005 klik de bal Bedankt he! Ik ga hem nou wel goed maken Uhm ff een vraagje,Waar ligt de beachball eigenlijk? (en ja op het beach heb ik al gekeken maar niks gevonden) Een beach bal Is die in GTA dan? Reageren
Coolguy{NL} Geplaatst: 13 november 2005 Rapport Geplaatst: 13 november 2005 tags2_lalae.txd tags_laazteca.txd tags_lafront.txd tags_lakilo.txd tags_larifa.txd tags_larollin.txd tags_laseville.txd tags_latemple.txd tags_lavagos.txd Dat zijn alle tags maar ik was er al mee bezig maar was toch mislukt : neem jij maar over. Reageren
JelleVD Geplaatst: 13 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 13 november 2005 (bewerkt) okee bedankt die tags gaan niet lukken egt raar EDIT: wie kan sketchup modellen in SA zetten? Bewerkt: 13 november 2005 door jellevd Reageren
Dynamic Geplaatst: 14 november 2005 Rapport Geplaatst: 14 november 2005 Hey Jelle Ik wil Helpen Hoor ik kan wel Feynoord Shirtjes maken hoewel ik niet zo fan van voetbal ben maar ik wil je graag helpen hoor ik wil wel een shirt maken ofzow Reageren
JelleVD Geplaatst: 14 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 14 november 2005 (bewerkt) graag,mij wil het niet echt lukken bij deze ben je lid JelleVD Feyenoord Mod JelleVD Wiepie Cooluy Johnson CJ Ronnie1987 Giovanni Bono Update:Shin Chan is nu helemaal weg maar Giovanni Bono is ervoor in de plaats gekomen! PS: kan je ook moddellen in SA zetten? Bewerkt: 14 november 2005 door jellevd Reageren
JelleVD Geplaatst: 14 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 14 november 2005 Uhm ff een vraagje, Waar ligt de beachball eigenlijk? (en ja op het beach heb ik al gekeken maar niks gevonden) __________________________________________________ Heb je m al aangepast?want dan is er misschien hetzelfde gebeurt net als bij ronnie Misschien licht ie dan toch op het strand Reageren
JelleVD Geplaatst: 15 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 15 november 2005 (bewerkt) Heb je bij die tags de .dff aangepast? Bewerkt: 15 november 2005 door jellevd Reageren
Coolguy{NL} Geplaatst: 15 november 2005 Rapport Geplaatst: 15 november 2005 (bewerkt) Ik vind het echt niet leuk maar, Ik zal me helaas ook terug moeten trekken. Ik heb het te druk op het gym. Sorry [EDIT] O , ja als je de tags wil veranderen dan zal je ook de Alpha channel moet veranderen. Er is niks met de dff. Bewerkt: 15 november 2005 door Cooluy Johnson cj Reageren
JelleVD Geplaatst: 15 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 15 november 2005 mn beste vriend weg.... ik heb ook de alpha aangepast maar die werk nog steeds nie.. geef nog ff een download naar jouw tag Reageren
Mpp Geplaatst: 22 november 2005 Rapport Geplaatst: 22 november 2005 leuk da er ook een feyenoord komt ik ben namelijk een pure rotterdammer hahaha maar ik wil wel meedoen maar ik ben niet zo ervaren Reageren
JelleVD Geplaatst: 5 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 5 december 2005 leuk da er ook een feyenoord komt ik ben namelijk een pure rotterdammer hahaha maar ik wil wel meedoen maar ik ben niet zo ervaren _______________________________________________________________________ Boeit het iedereen is welkom PS:sorry dat ik lang nix gepost heb maar ik had problemen met internet Reageren
Dynamic Geplaatst: 8 december 2005 Rapport Geplaatst: 8 december 2005 Hey Ik heb es ff een Rotterdam Shirtje Gemaakt Kijk de Bijlagen Have Fun Greet GIO Reageren
Ikkes Geplaatst: 8 december 2005 Rapport Geplaatst: 8 december 2005 Doet hij het ook goed In-Game? Ikkes Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.