Gangsta Geplaatst: 4 november 2005 Rapport Geplaatst: 4 november 2005 Beste, Sinds eergisteren heb ik een probleem met MSN Messenger 7.5. Als ik namelijk wil inloggen, dan geeft 'ie een foutmelding aan van: ''Gateway is Offline''. Ik kan zelfs niet meer inloggen op Hotmail. Dan zeggen ze dat het ook Offline is. P.s. Naar Extra gaan en daarna Opties heeft geen zin. Dat heb ik overigens al geprobeerd. En ook de tijdverandering. Alvast bedankt. Hier een Screenshot van de foutmelding 8004820: Reageren
Upstream Geplaatst: 4 november 2005 Rapport Geplaatst: 4 november 2005 klik es op herstellen Reageren
Gangsta Geplaatst: 4 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 4 november 2005 Lukte niet. Ik hoorde dat sommige mensen het al 4 maanden hebben. Reageren
Dizcid Geplaatst: 5 november 2005 Rapport Geplaatst: 5 november 2005 ik heb dat ook gehad. toen ik bezig was kreeg ik een bericht daar klikte ik op om me internet verbinding herstellen en toen deed ie het weer Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.