rick15465 Geplaatst: 5 november 2005 Rapport Geplaatst: 5 november 2005 De teksten wat bij google staan zijn bij mij heeeel klein.Gisteren ahd ik het niet maar nu wel en ook als ik ga zoeken staan de teksten in het klein.als ik op een site ga is het weer normaal.Weet iemand van jullie hoe dat weg gaat? Reageren
Juice Geplaatst: 5 november 2005 Rapport Geplaatst: 5 november 2005 Kijk eens bij Start-->Configuratiescherm-->beeldscherm-->vormgeving-->tekengrootte en als je het echt heel erg vindt kun je ook systeemherstel doen Reageren
rick15465 Geplaatst: 5 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 5 november 2005 Nee lukte niet hoe doe je systeemherstel en wat gebeurd dan? Reageren
Juice Geplaatst: 5 november 2005 Rapport Geplaatst: 5 november 2005 (bewerkt) Ga naar Start-->Programma's-->Bureau asscocoires-->Systeem-werkset-->Systeemherstel Klik op ''een herstelpunt maken'' Volgende Klik de dag aan VOORdat jou probleem was gebeurt. Volgende Misschien doet hij het nu. succes Juice Bewerkt: 5 november 2005 door Juice Reageren
rick15465 Geplaatst: 5 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 5 november 2005 Nee helaas ik heb hem 3 keer geprobeerd maar lukte nier Reageren
Juice Geplaatst: 5 november 2005 Rapport Geplaatst: 5 november 2005 tsjaa... Heb je al geprobeert opnieuw de computer opstarten Kun je anders een screen maken? Reageren
rick15465 Geplaatst: 5 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 5 november 2005 (bewerkt) Oke screenie komt eraan.opnieuw opstarten lukte ook niet.ik edit zo. Hier klikken Bewerkt: 5 november 2005 door rick15465 Reageren
Dizcid Geplaatst: 5 november 2005 Rapport Geplaatst: 5 november 2005 ik weet het denk ik. start Internet Explorer ---> Beeld ---> tekengrootte ---> en dan Normaal Reageren
rick15465 Geplaatst: 5 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 5 november 2005 ik weet het denk ik. start Internet Explorer ---> Beeld ---> tekengrootte ---> en dan Normaal Ja het werkte hij stond op extra klein hoe dat komt weet niet maar bedankt. Reageren
Juice Geplaatst: 5 november 2005 Rapport Geplaatst: 5 november 2005 oke probleem opgelost. Dit topic kan gelocked worden denk ik... Reageren
Silverwing Geplaatst: 5 november 2005 Rapport Geplaatst: 5 november 2005 Dit topic kan gelocked worden denk ik... Om daar even op terug te komen.. Neen. Zulke topics laten we gewoon rusten, hier is dus geen slotje voor nodig. Reageren
TubS Geplaatst: 5 november 2005 Rapport Geplaatst: 5 november 2005 ik zie dit topic nu pas en waar slaat het in hemels naam op om systeem herstel te doen als je lettergrootte niet goed is? het is anders toch niet zo moeilijk op google te zoeken als je er echt niet meer uit komt. maar ik heb ook wel eens dat lettergrootte veranderd, dan toets je 1 of andere combinatie in die dat dan doet. Reageren
Velaro Geplaatst: 5 november 2005 Rapport Geplaatst: 5 november 2005 De combinatie is : CONTROL + SCROLL(in of uit) Reageren
Slimm Geplaatst: 5 november 2005 Rapport Geplaatst: 5 november 2005 (bewerkt) Nog een ander maniertje, veel makkelijker als je het mij vraagt is CTRL ingedrukt houden en dan gewoon scrollen..Dat werkt overal, zelfs op MSN Edit: Gtafan was me voor.. Bewerkt: 5 november 2005 door Slimm Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.