vulcano Geplaatst: 5 november 2005 Rapport Geplaatst: 5 november 2005 Hoe kan ik een savegame in San Andreas ''plakken''? Ik heb er een gedownload.. ''GTASAsf2.b'' heet ie Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 5 november 2005 Rapport Geplaatst: 5 november 2005 (bewerkt) He Vulcano, Je gaat naar www.rapidshare.de. Je klikt op bladeren je kiest je bestand uit die je online wilt zetten, dan drukt op upload. Dan komt er onder aan in je beeld iets groens te staan en die kopieer je en zet je ergens naar (waar je die link hebben wilt), dan anderen kunnen zo je savegame openen. Ruurd *Edit*: Ik had je vraag verkeerd gelezen, maar via deze stappen kun je bestandjes online zetten. *Edit2*: @Cool Hand, weet ik ik heb mijn verbeteringen al aangegeven! Bewerkt: 5 november 2005 door ruurd31 Reageren
Cool Hand Geplaatst: 5 november 2005 Rapport Geplaatst: 5 november 2005 (bewerkt) vulcano. Dat is heel makkelijk. Wanneer je hem gedownload hebt stop je hem in de map "Mijn Documenten/GTA San Andreas User Files" Als je hem er in gestopt hebt start je SA op en dan staat hij er bij "Load Game". Edit: Ruurd31. Hij wil een Save Game installeren en niet uploaden. Maargoed, hij kan jou informatie ook wel gebruiken. Succes. Koos. Bewerkt: 5 november 2005 door Cool Hand Reageren
Barcelona Geplaatst: 5 november 2005 Rapport Geplaatst: 5 november 2005 (bewerkt) Hallo Vulcano en welkom op dit forum! Je moet de savegame plakken bij \Mijn documenten\GTA San Andreas User Files en als je dat gedaan hoeft je alleen maar Gta sanandreas te starten en dan zie je die savegame. Succes er mee! Bewerkt: 5 november 2005 door Barcelona Reageren
Gunslinger Geplaatst: 5 november 2005 Rapport Geplaatst: 5 november 2005 Ik wil wel graag hier iets aan toe voegen... Als je een savegamebestand kijkt, ziet het er zo uit: GTASAsf*.b In plaats van het sterretje staat er een nummer, wat gelijk staat aan het slot waarin het spel gesaved is. Mocht je nou een savegame downloaden die GTASAsf2.b heet, en je hebt je eigen spel ook op 2 opgeslagen, moet je eerst het nummer van de gedownloade savegame veranderen in het nummer van een leeg slot. Anders zal je savegame overgeschreven worden, en ben je 'm definitief kwijt! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.