Jump to content

gta Vice City hulp bij speedometer


gta san adreas fan @

Recommended Posts

:tu: Ik heb op een site twee speedometers gedownload:

1) gewonnen met een ronde snelheids meter.

2) een ronde snelheidsmeter en die aangeeft waneer je bij een pomp moet gaan tanken.

Maar het probleem is nu hoe zet ik die erin want het is een .rar bestand wat heb je daar voor nodig.

site waar de speedometers opstaan waar ik het over heb

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan beter die link weghalen voordat je een warn krijgt ..

Links naar andere gtasites zijn namelijk verboden :sst:

Tot voor kort ja, als je de regels had gelezen had je gezien dat het wel mocht op de voorwaarden, hij houdt zich daar (naar mijn weten) aan.

Je moet er sowieso WinRar voor hebben, alleen heft winRar iets heel eigenaardigs dat het geen bestanden opent die direct gedownload zijn. Sla het bestand dus op, open dán pas WinRar en open daarmee het desbetreffende bestand, je kunt het vervolgens uitpakken en dan installeren

Winrar is te downloaden op: http://www.winrar.nl

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry dat ik het zeg maar ik snap dat programmatje niet.

als iemand uitleg kan geven zou fijn zijn.

alvast bedank.

Bedoel je WinRAR?

Het is erg makkelijk. Installeer WinRAR. Klik op de map die je uit wilt pakken met de rechter muisknop. Je ziet o.a. een paar opdrachten met een logotje ervoor (boeken die vastgebonden zijn met een riem). Klik op Extract Here om uit te pakken in de map waarin het pakketje staat. Wil je het ergens anders uitpakken? Klik dan op Extract files.... Je krijgt nu een menu te zien waar je de map waar alles in moet komen selecteren.

Als je de Speedometer bedoeld, check de readme even...

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
  • 4 weken later...

ik weet het niet meer zeker .. misshien moet je dat programmatje als het uitgepakt is plakken bij vice city map...!! maar ik weet het echt nier meer zeker dus misshien dat je vice city dan niet meer werkt...

p.s. die benzine meter vond ik lastig ik moest bijna altijd gaan tanken,maar het was wel lollig.

dus ik weet het niet meer zeker!!

edit:zoals ginslinger zei,desnoods lees je even de readme ik weet wel niet meer of die nederlands was.

vice :cya:

Bewerkt: door vice
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...