Jump to content

Bmx Tricks


Blink

Recommended Posts

  • Reacties 35
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Moonbeam

    5

  • Godfather_banned

    5

  • ZOrange

    4

  • Fireman

    3

Dat heb ik gedaan alleen kom ik nog niet echt boven de pipe uit,maar snel genoeg zal dat gaan komen.Ik ga wel altijd in los santos naar het hoogste gebouw toe en neem daar de trap,als ik boven sta met mijn parachute en fiets spring ik naaar beneden.

Ook leuk om eens te doen:

Ga naar het hoogste gebouw van Los Santos toe,en ga naar het dak boven aan druk je de cheat: van de Monstertruck in en ga er in zitten.Ga een stuk naar achteren en geef in 1 keer voluit gas,je gaat nu met een hele snelheid naar beneden toe en als je onderweg nog wat gebouwen tegen komt maakt die monster truck nog wat salto's en ik zweer het je dat je zeker veel geld krijgt! :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan geen stunts doen met een BMX, wel de gewone dingen zoals : Wheelie,Stoppie... Dezelfde dingen die je kan met een motor.

Vergelijk de BMX eigenlijk gewoon met een motor het is hetzelfde alleen kan je met de BMX een bunnyhop doen dan kan je in de lucht springen.

Hoe voller je Cycling-skill zit hoe hoger je bunnyhop is.

Je kan wel gaan stunten met een BMX in Glenn Park in Los Santos.

Maar dat is niet zo bijzonder dan krijg je niet echt bonussen ofzo.

Misschien bestaat er wel een mod voor met de BMX allerlei stunts en tricks te doen maar daar ben ik niet zeker van.

Link to comment
Delen op andere websites

Aan wat een mod ?

Tja dan is er niets aan te doen :puh: .

Dan moet je maar wat wheelies trekken en ermee leven :puh:

Maar op de xbox kan je toch wel modden je kan toch de n00bmode op de xbox zetten.

Dit kan je vinden in modding help.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

hoe kan je grinden

en weet je dat als je opdat dak staat en de vortex cheat en dan zoals je bij de boat school missies leert hoe je daarmee veder kan vliegen moet je dan ook eens via dat gebeuw doen

Bewerkt: door rinaldootje
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

kan je zonder cheat of zonder ramp een 360° maken?

dus gewoon van af de grond, ik haal het net niet

Wel door gewoon goed te recht komen op een rand een baar een ...

Bewerkt: door zethe
Link to comment
Delen op andere websites

Nou als je met een BMX van Mount Chilliad af rijd ben je hardstikke dood! Tenminste, met volle vaart over die schans.

Voor de BMX ken ik niet echt veel Trukjes, maar het is wel cool om met een Motor te gaan stunten (In dat skateparkje vlak bij een Los Santos Ziekenhuis).

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...