Jump to content

Bmx Tricks


Blink

Recommended Posts

Dankje. Wel eens geprobeerd om heel San Andreas doorgereden? In 1 keer he. Best droog. :D

Op je achter of voorwiel bedoel je? Ik heb wel eens een rondje rond Los Santos gemaakt op mijn achterwiel :D

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 35
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Moonbeam

    5

  • Godfather_banned

    5

  • ZOrange

    4

  • Fireman

    3

8)

Dankje. Wel eens geprobeerd om heel San Andreas doorgereden? In 1 keer he. Best droog. :D

Op je achter of voorwiel bedoel je? Ik heb wel eens een rondje rond Los Santos gemaakt op mijn achterwiel :D

K heb het zelf niet gedaan maar k had eerst een filmpje van een gast die het kon, op zijn achterwiel door heel San Andreas

Link to comment
Delen op andere websites

8)

Dankje. Wel eens geprobeerd om heel San Andreas doorgereden? In 1 keer he. Best droog. :D

Op je achter of voorwiel bedoel je? Ik heb wel eens een rondje rond Los Santos gemaakt op mijn achterwiel :D

K heb het zelf niet gedaan maar k had eerst een filmpje van een gast die het kon, op zijn achterwiel door heel San Andreas

Dat zou inderdaad kunnen ik rij soms over lange snelwegen op mijn achterwiel. Als je dan heel hard gaat fietsen blijf je nog op je achterwiel. Lol hoe lang duurde dat filmpje dan wel niet...

SilverDust ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Dat moet dan wel een heel lang filmpje zijn geweest :? Het is btw niet zo moeilijk; je moet gewoon (pc) een beetje op de wheelie knop tokkelen dan blijf je wel goed overeind :Y

Edit: Silverdust 61 seconden sneller :bonk:

Maarre... Idd hoe hou je het vol om zo''n filmpje te kijken :D

Bewerkt: door Moonbeam
Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...
Nee helaas niet je kan wel van gebouwen gaan en dan salto's doen maar als je net op je hoofd staat val je er vanaf.Je kunt natuurlijk ook de half-pipe proberen.

je kan hoog springen een dubbele wheelie slyding hoejedat ook typt:P je kan salto achteruit en met die laad trucks waar auto`s op gaan kanje ook mee stunte

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...