Gizmo71 Geplaatst: 5 november 2005 Rapport Geplaatst: 5 november 2005 Hoihoi!! Ik liep te zoeken met de zoekfunctie of er plaatjes waren waar precies van die goggles waren ik heb alles gevolgd wat ze zeiden maar ik vond het niet kan iemand mayb ff een paar screens neerzette?? Reageren
bigG Geplaatst: 5 november 2005 Rapport Geplaatst: 5 november 2005 Dit *klik* is een kaart waar je ze kan vinden, er ligt er iig eentje onder the big ear. Reageren
Gizmo71 Geplaatst: 5 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 5 november 2005 jaja dat weet ik maar ik heb duizend x onder dat ding gekeken en ik wil een foto geen map maar een foto van de goggles Reageren
Gizmo71 Geplaatst: 5 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 5 november 2005 help es ff geef anders een kleinere map met duidelijker teken en geef een hele goede raad Reageren
Dizzee Geplaatst: 5 november 2005 Rapport Geplaatst: 5 november 2005 De ene ligt in een toren in Area 69= De andere ligt onder de grote sateliet bij de Sandking: Hopelijk kan je ze nu vinden. ps. Er staat onder je bericht ook gewoon de edit-knop, zodat je niet hoeft dubbelposten. Reageren
Gizmo71 Geplaatst: 5 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 5 november 2005 Ze liggen er allebij niet Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 5 november 2005 Rapport Geplaatst: 5 november 2005 Oh bij mij wel, weet je wel zeker dat je goed kijkt? Ohja onder die stateliet (ontvager) zijn vier kanten loop er anders om heen. Op de legerbasis ligt dat ding in een gebouwtje besturings-huisje/torentje. Ruurd31.. Reageren
Little Mister Geplaatst: 5 november 2005 Rapport Geplaatst: 5 november 2005 Soms als je ze al gepakt hebt komen ze daar voorlopig niet meer. Dan liggen ze ergens anders. Dan komen ze later daar weer terug, dat heb ik dan. Reageren
Gunslinger Geplaatst: 5 november 2005 Rapport Geplaatst: 5 november 2005 Je kan ook gewoon een keer gaan saven, en dan nog eens kijken. De kans is groot dat ze er nu wel liggen. Gunslinger Reageren
Giorgo Geplaatst: 5 november 2005 Rapport Geplaatst: 5 november 2005 Dit probleem heb ik ook. Maar neem hem op een plaats waar je hem nog nooit hebt genomen bijvoorbeeld in Zero's RC shop, die is in San Fierro. Voor deze man heb je ook nog 3 missies moeten doen. De bril ligt achteraan in de winkel. ________________________________________________________________________________ _____ Ook ligt er 1 in Mad Dogg Crib, dit is een savehouse in Mullholland dit heb je veroverd tijdens een missie daar ligt ergens bij de keuken ook een bril. Maar save daar niet want dan kan je niet meer basketten Meer info--> zoekfunctie Reageren
Gizmo71 Geplaatst: 5 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 5 november 2005 Saven is dus het best?? moet je je console dan eerst uitdoen of gewoon in menu opnieuw lade?? Reageren
Giorgo Geplaatst: 5 november 2005 Rapport Geplaatst: 5 november 2005 Gewoon in de status die je bent save eerst, en dan load je het savegame dat je juist gesaved hebt. En dan ligt hij er wel. Kan niet anders ! Reageren
Gizmo71 Geplaatst: 5 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 5 november 2005 Ik Kan me ook niet herrindere dat ik ooit zon goggles daar onder de big e heb gepakt ook niet in het torentje maar die zou best wel kunne ik hang vaak bij area Reageren
abiboe Geplaatst: 5 november 2005 Rapport Geplaatst: 5 november 2005 verschijnen die goggles niet pas nadat je een bepaalde missie gedaan hebt? Reageren
Gizmo71 Geplaatst: 5 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 5 november 2005 Hmmm dat zou best eens kunnen.. weet iemand dat mayb>?? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.