Jump to content

Thermal Goggles

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoihoi!!

Ik liep te zoeken met de zoekfunctie of er plaatjes waren waar precies van die goggles waren ik heb alles gevolgd wat ze zeiden maar ik vond het niet kan iemand mayb ff een paar screens neerzette??

Geplaatst:

jaja dat weet ik maar ik heb duizend x onder dat ding gekeken en ik wil een foto geen map maar een foto van de goggles

Geplaatst:

De ene ligt in een toren in Area 69=

th_d00_thermal.JPG

De andere ligt onder de grote sateliet bij de Sandking:

th_b5c_thermal2.JPG

Hopelijk kan je ze nu vinden.

ps. Er staat onder je bericht ook gewoon de edit-knop, zodat je niet hoeft dubbelposten. ;)

Geplaatst:

Oh bij mij wel, weet je wel zeker dat je goed kijkt? Ohja onder die stateliet (ontvager) zijn vier kanten loop er anders om heen. Op de legerbasis ligt dat ding in een gebouwtje besturings-huisje/torentje.

Ruurd31.. :Y

Geplaatst:

Soms als je ze al gepakt hebt komen ze daar voorlopig niet meer. Dan liggen ze ergens anders. Dan komen ze later daar weer terug, dat heb ik dan.

Geplaatst:

Je kan ook gewoon een keer gaan saven, en dan nog eens kijken. De kans is groot dat ze er nu wel liggen.

Gunslinger

Geplaatst:

Dit probleem heb ik ook.

Maar neem hem op een plaats waar je hem nog nooit hebt genomen bijvoorbeeld in Zero's RC shop, die is in San Fierro.

Voor deze man heb je ook nog 3 missies moeten doen.

De bril ligt achteraan in de winkel.

________________________________________________________________________________

_____

Ook ligt er 1 in Mad Dogg Crib, dit is een savehouse in Mullholland dit heb je veroverd tijdens een missie daar ligt ergens bij de keuken ook een bril.

Maar save daar niet want dan kan je niet meer basketten Meer info--> zoekfunctie

Geplaatst:

Gewoon in de status die je bent save eerst, en dan load je het savegame dat je juist gesaved hebt.

En dan ligt hij er wel.

Kan niet anders !

Geplaatst:

Ik Kan me ook niet herrindere dat ik ooit zon goggles daar onder de big e heb gepakt ook niet in het torentje maar die zou best wel kunne ik hang vaak bij area

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...