Jump to content

poltie uniform


jobiscky

Recommended Posts

is er ook een save game voor de ps2 zo nee een andere site? :?

bij the way waar ligt El Quebrados waar zij is want ik kan het niet vinden....

laat het ff zien op een map plies

Bewerkt: door StrawberryNeo
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
  • Reacties 37
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • San_Andreas_Nigga

    6

  • corvie

    5

  • Ruurd31

    4

  • jobiscky

    4

dat is een beetje aan het noord oosten van san fierro je ziet haar praten met iemand en ze heeft een blauw pijltje boven haar hoofd

edit: hier is de kaart

gtasomp5up.png

Bewerkt: door Carl_Johnson2
Link to comment
Delen op andere websites

:?:bonk:8) Is Texudo een winkel ergens... :$ Als je een Pimp suit ofzoiets heb... is dat ook goed voor je sex-appeal... owjah... ik barst egt van de vragen :engel::clown: ... wrm vinden al die vriendinnen het leuk als je dik en gespierd tegelijk bent :?:duh: ... dat vind ik best knap :puh:
Link to comment
Delen op andere websites

Okej :puh: ik zal het ff op een rijtje zetten...

1- In een van de berichtjes hiervoor (weet niet meer van wie) stond dat je tuxedo kleding moest kopen (coubert en schoenen enzo)... maar is Tuxedo dan een winkel ergens in SA???

2- Als je bij 1 van je vriendinnen 100% hebt krijg je een Pimp Suit ofzoiets... gaat je sex-appeal dan ook omhoog???

3- Wrm vinden vriendinnen het leuk als je dik en gespierd tegelijk bent... dat kan togh amper// 8)

En ik had nog een vraag

4- Wrm als ik dood ga gaat mijn Cop uniform de hele tijd uit en begin k weer met de kleding die ik ervoor aanhad

Link to comment
Delen op andere websites

1. De winkel waar je de Tuxedo kan kopen, heet Didier Sachs, deze kan je vinden in de buurt Rodeo.

2. Volgens mij gaat je sex-appeal niet omhoog als je bijvoorbeeld het pimp suit aanhebt.

3. Dat is heel normaal hoor, zo houdt rockstar je bezig met bijvoorbeeld: spieren kweken, vet verbranden of zwaarder worden.

4. Dat is normaal, vraag me niet waarom maar dit is ook te zien bij Vice City.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat wil niet zeggen dat alle vriendinnen het mooi vinden als je dik bent.

Sommige vriendinnen willen ook een goed gespierde CJ zien.

Maar bij Denise maakt dat niet uit, want dan red je haar in de missie Burning Desire

en maakt het haar niet uit hoe dik of gespierd je bent.

Dit is hetzelfde bij Millie, na de missie Key to Her Heart.

Veel succes.

Bewerkt: door General Lee
Link to comment
Delen op andere websites

Okej :puh: ik zal het ff op een rijtje zetten...

1- In een van de berichtjes hiervoor (weet niet meer van wie) stond dat je tuxedo kleding moest kopen (coubert en schoenen enzo)... maar is Tuxedo dan een winkel ergens in SA???

2- Als je bij 1 van je vriendinnen 100% hebt krijg je een Pimp Suit ofzoiets... gaat je sex-appeal dan ook omhoog???

3- Wrm vinden vriendinnen het leuk als je dik en gespierd tegelijk bent... dat kan togh amper// 8)

En ik had nog een vraag

4- Wrm als ik dood ga gaat mijn Cop uniform de hele tijd uit en begin k weer met de kleding die ik ervoor aanhad

1- Met Tuxedo worden de Tuxedojas en Tuxedobroek bedoeld die je kunt kopen bij een winkel genaamd Didier Sachs, ergens in de wijk Rodeo.

2- Als je hem aan hebt wel.

3- Sommige dames hebben nu eenmaal rare voorkeuren. :puh: Maar het kan zeker wel, als je eerst veel spieroefeningen gaat doen en daarna heel veel vette dingen gaat eten. Maar ik heb alle 6 de dames gehad, en bij geen enkele had ik meer dan 25% vet, dus ik denk niet dat je perse zoveel procent vet moet hebben.

4- Tja, waarom ben je je wapens kwijt nadat je dood bent gegaan of gearresteerd bent (als je bepaalde vriendinnen nog niet op 100% hebt dan). Dat hoort er gewoon bij.

EDIT: Sorry, General Lee was me voor. Toch hoop ik dat je hier wat aan hebt. ;)

Bewerkt: door (San) André(as)
Link to comment
Delen op andere websites

Als je de 2-player mode op de playstation doet kan de 2de player wel dat pakkie aandoen... niet dat ie er wat aanheeft... Bij VC was het zo dat je als je het COP uniform aanhad dat je dan de legerbasis in kon... Dat is nu gloof ik niet mogelijk he..

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...