San_Andreas_Nigga Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 Nee, als je met de Cop outfit de legerbasis ingaat wordt je evengoed lek geschoten. Maar misschien dat het met behulp van een mod wel kan. Veel succes. Reageren
LucasV Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 Waar is de dichtsbijzijnde een Club te vinden vanaf Barabara's huis? Want ze wil nu met me dansen. Reageren
corvie Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 De dichtsbijzijnde club... ik ging altijd naar de club in San Fierro vlak bij het ziekenhuis Reageren
Damos Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 ooh sorry wist niet dat jullie over dans club hadden. Reageren
(San) Andr Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 @(San)André(as), het maakt niet uit of je 100% hebt met die vriendinnen.Als je ze eenmaal date, daarmee bedoel ik dus: Katie en Barbara, zul je je wapens en geld niet kwijtraken. Als je in één keer een succesvol afspraakje hebt dan. Daarom vind ik het zo raar dat ik mijn wapens niet kwijt was na een ziekenhuisbezoek, zonder dat ik die vriendinnen had. Reageren
ZOrange Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 Lopen er bij jullie militairen rond in de leger basis (bij alle 3 dan?) Reageren
50-Cent Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 Je moet voor Daten wel veel geduld hebben Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.