Jump to content

sexappeal

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hej Jobiscky welkom op dit forum :cya: .

Volgens mij zijn hier al heel veel keren op topic over geopend maar gebruik de volgende keer de zoekfunctie (klik).

Ik zal het je uitleggen:

Als je mooie kleren aan hebt dan gaat je sexappeal omhoog, mocht je een vet "dure" auto hebben (bijv. Super GT) gaat je sexappeal ook omhoog. Stap je de auto weer uit en loop je ver van de auto vandaag gaat je sexappeal weer omlaag.

Ruurd31.. :klap:

Bewerkt: door ruurd31
Geplaatst:

Alle codes zijn te vinden op GTAGames. Maar maak in het vervolg niet twee topics aan, maar ik neem aan dat het een foutje was. :)

Als je er zeker van wilt zien dat je goed overkomt bij de dames, moet je eens hier kijken. Daar staat een hele lijst met alle kledingstukken in het spel. De prijs staat erbij, maar ook hoeveel procent je Sex Appeal omhoog gaat. :) Erg handig, al zeg ik zelf...

Link verwijst door naar Engelse GTA fansite, voegt waarde toe aan onderwerp/topic.

Gunslinger

Omdat het andere topic gesloten was en ik toch die code voor hoog sexappeal erin had gezegt volgt dat berichtje hier nog een keer.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Misschien is het beter dat je dat in dat andere topic vraag waar je het geopend had anders komen er zo veel onnodige topics..

Hier is een antwoord op je vraag:

Volle Sex Appeal:
Circle, Triangle, Triangle, Up, Circle, R1, L2, Up, Triangle, L1, L1, L1.

Ruurd31.. Bron GTAgames.nl, voor meer cheats voor PS2 kijk hier: Hier (klik).

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Hier zijn wat plaatjes van kleding met hoog sexappeal (het beste kleding) ze zijn gekocht in Didier Shachs, Rodeo, Los Santos.

Het waren de Texudo kleren:

Texudo (Torso) $7000,-

Texudo Pants (Legs) $3000,-

Black Shoes (Shoes) $2500,-

Plaatjes:

gallery21oj.th.jpg (Didier Shachs van binnen)

gallery47pu.th.jpg(naam Kledingwinkel)

gallery55uq.th.jpg(Hoe de Texudokleren eruit zien)

Geplaatst:
Je kan pas in Didier Sachs als je terug bent in Los Santos na de missie Home Coming.

Dus na de missies in Las Venturas. ;)

en waaneer kun je in die ander winlkel vc nog wat

Geplaatst:

Je kan pas in Didier Sachs als je terug bent in Los Santos na de missie Home Coming.

Dus na de missies in Las Venturas. ;)

en waaneer kun je in die ander winlkel vc nog wat

binco kun je 1ste in, dan prolaps denk ik dan sub urban dan victim dan zip

Geplaatst:

Dat is pas later in het spel kijk bij walktrhough en als je het daar neit kan vinden via de zoekfunctie in het begin van het spel heb je wel de winkel Binco daar kun je je kleding kopen. Veel succses :)

Geplaatst:

In de andere winkels kan je direct binnen vanaf dat je de missie 'Nines and AK's' gedaan hebt.

In los santos heb je enkel Suburban, Binco en Pro-laps (later dan ook didier sachs)

De andere winkels liggen ergens anders en kan je dus pas binnen wanneer je in dat deel van SA aangekomen bent.

Geplaatst:
In de andere winkels kan je direct binnen vanaf dat je de missie 'Nines and AK's' gedaan hebt.

In los santos heb je enkel Suburban, Binco en Pro-laps (later dan ook didier sachs)

De andere winkels liggen ergens anders en kan je dus pas binnen wanneer je in dat deel van SA aangekomen bent.

waneer kan je in deze winkel Victim

@Shin Chan, niet naar Home Coming want dan krijg je Didier Sachs erbij dus, Victim na de missie: "Nines and AK's", zoals ik het berichtje lees van Dizzee.

In Victim heb je ook kleren voor hoge sexappeal, maar in Didier Shags is de shop voor de hoogste Sex-Appeal!

Je kunt ook ketingen, horloges tatoeages op doen en naar de kapper gaan. Dan vliegt je sexappeal ook omhoog! Dan vult de auto de rest van de Sex-Appeal.

Ruurd31.. :'D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...