Jump to content

sexappeal


jobiscky

Recommended Posts

Victim gaat open als je In Las Venturas bent, hier nog een lijst van alle winkels + wanneer ze open gaan:

  • Binco, Pro Laps, Suburban:
    Gaan open na de missie: Nines and AK's
  • Zip:
    Gaat open wanneer je in San Fierro komt
  • Victim:
    Gaat open wanneer je in Las Venturas bent
  • Didier Sachs
    Gaat open na de missie: Home Coming

Graag nu weer Ontopic gaan ;) .

Bewerkt: door Big Smoke
Link to comment
Delen op andere websites

@Shin Chan, niet naar Home Coming want dan krijg je Didier Sachs erbij dus, Victim na de missie: "Nines and AK's", zoals ik het berichtje lees van Dizzee.

In Victim heb je ook kleren voor hoge sexappeal, maar in Didier Shags is de shop voor de hoogste Sex-Appeal!

Je kunt ook ketingen, horloges tatoeages op doen en naar de kapper gaan. Dan vliegt je sexappeal ook omhoog! Dan vult de auto de rest van de Sex-Appeal.

Ruurd31.. :'D

ooh sorry ruurd31 dacht dat het wel zo was.

Link to comment
Delen op andere websites

Klopt in Rodeo, in de winkelstraat hieronder (Plattegrond Rodeo):

naamloos4lu.th.png

Zo ziet de shop eruit naast Victim zoals Dizzee zei ('s Avonds in rood hokje):

gallery77pq.th.jpg

Ik maakte een kaartje maar ik was gelijk met Dizzee begonnen, hij was me voor met plaatsten :$ .

Ruurd31. :klap:

Bewerkt: door ruurd31
Link to comment
Delen op andere websites

@Shin Chan, niet naar Home Coming want dan krijg je Didier Sachs erbij dus, Victim na de missie: "Nines and AK's", zoals ik het berichtje lees van Dizzee.

In Victim heb je ook kleren voor hoge sexappeal, maar in Didier Shags is de shop voor de hoogste Sex-Appeal!

Je kunt ook ketingen, horloges tatoeages op doen en naar de kapper gaan. Dan vliegt je sexappeal ook omhoog! Dan vult de auto de rest van de Sex-Appeal.

Ruurd31.. :'D

ik kan nog niet in die winkel; vc en ben al in sanfiero

Link to comment
Delen op andere websites

je krijgt ook een hoog sex appeal waneer je continu bezig bent met een gangwar dan moet je bijvoorbeeld alleen naar een vagos/ballas hood gaan of je brengt een paar van je homies mee (li en pijltje naar boven voor de ps2) dan moet je bijv 3 ballas lui vermoorden en dan komt er te staan you begain a gangwar ofzo. en daar zijn er drie level van als je die drie levels hebt gehaald gaan die ballas of vagos lui weg en gaan jou homies die gebied overnemen

ps. dat kun je alleen doen als je de missie doberman hebt gedaan :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...