jobiscky Geplaatst: 5 november 2005 Rapport Geplaatst: 5 november 2005 hoe kan je met iemand daten? Reageren
Cool Hand Geplaatst: 5 november 2005 Rapport Geplaatst: 5 november 2005 (bewerkt) Je krijgt naarmate je missies doet vanzelf vriendinnen. Het zijn allemaal verschillende types met allemaal een verschillend karakter. Om nou te gaan daten loop je naar het hartje wat op de kaart verschijnd als je een vriendin hebt. Ga er in staan en dan kan je met haar uit gaan, naar een restaurant, of naar een café... of wat dan ook. Voor 1 vriendin heb je een speciaal pak nodig, het zogenoemde gimp - suit. Heb je deze niet aan vind ze niets leuk. En zal het percentage (de hoeveelheid dat ze van je houd) zakken. Deze vriendin heet Millie, en speelt een belangrijke rol. Je moet van haar een sleutel hebben. Verder is er nog een vriendin die je zal krijgen genaamd 'Barbara'. Als je met haar 100% hebt kan je in je warderobe een politie pak vinden. Met de andere vriendinnen kan je als je wilt uitgaan of andere leuke dingen doen. Bij elke vriendin krijg je tevens wat extra. Ik heb ook nog wat extra informatie opgezocht voor je, dan weet je wanneer de vriendinnen thuis zijn en zo. Om de informatie te bekijken klik je >hier<. Succes. Koos. . Bewerkt: 5 november 2005 door Cool Hand Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 5 november 2005 Rapport Geplaatst: 5 november 2005 Cool Hand, ik wou er nog even aan toe voegen. Na de missie Burning Desires krijg je Denise Robinson als vriendin, na de missie Key to her Hart krijg je Millie Perkins als vriendin. De rest moet je vinden of een kijkje in de Walktrough kijken dan vertellen ze waar je vriendinnen te vinden zijn, waar ze wonen ect.. Ruurd31.. Reageren
50-Cent Geplaatst: 5 november 2005 Rapport Geplaatst: 5 november 2005 Die vriendinnen vind ik maar irritant zeg,ze janken de hele tijd dat ze uit willen en dat is irritant!! Reageren
Giorgo Geplaatst: 5 november 2005 Rapport Geplaatst: 5 november 2005 En rijdens een date kan je ze ook bloemen of een ''ander'' geschenk geven hiervoor krijg je per geschenk 1 % erbij. En er is ook nog een glitch sommige vriendinnen moet je veel spieren voor hebben of veel vet maar inplaaats van te voet in de rode marker te gaan doe het met een auto en ze stapt zo in en zegt niets van je uiterlijk. En je vriendinnen kunnen je ook dumpen dan verdwijnt dat hartje en kan je niet meer daten. Reageren
Blizz Geplaatst: 5 november 2005 Rapport Geplaatst: 5 november 2005 ik schiet ze altijd dood Reageren
jobiscky Geplaatst: 6 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 november 2005 maar hoe kan je ze dan een geschenk geven????? Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 6 november 2005 Rapport Geplaatst: 6 november 2005 Op de PC met <tab>, dan heb je een bloementje in je handen en sta je dicht bij haar. Komt er wat linksboven in beeld (Hokje met tekst) en kun je de bloemen geven met <tab>. Ruurd31.. Reageren
Gunslinger Geplaatst: 7 november 2005 Rapport Geplaatst: 7 november 2005 (bewerkt) Om het verhaaltje maar compleet te maken. De geschenken kunnen zijn: 1. Bloemen. Zijn door heel San Andreas te vinden, vaak in bloemenperkjes. Groene steel, roze blaadjes, ze "hangen" in de lucht, en draaien rondjes. 2. Dildo. Jazeker, een dildo. In de meeste grote politiebureau's kun je hem vinden, in de douches. Er zijn verschillende dildo's. Je kan er ook een paar buiten vinden. EDIT: Haha Gunslinger, sorry hoor maar ik moet jou'n verhaaltje ook compleet maken Ik moet nog maar eens op WikiGTA gaan kijken, ik wist niet dat dit soort dingen er ook op stonden. Bewerkt: 7 november 2005 door Gunslinger Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 7 november 2005 Rapport Geplaatst: 7 november 2005 Haha Gunslinger, sorry hoor maar ik moet jou'n verhaaltje ook compleet maken :$ . Te bloemen die je kunt geven vind je hier (klik)! Ruurd31.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.