Jump to content

Video kaart geForce


gammie_

Recommended Posts

  • Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • gammie_

    14

  • Gunslinger

    5

  • Upstream

    4

  • ikt

    3

Top Posters In This Topic

niet dubbelposten aub

Dus die van me vader is slechter dan die van mij, Dus is het niet nodig dat ik ze eruithaal en omwissel?

als je hem op je eigen pc wilt spelen is dit niet nodig.

Ik heb nog een vraagje maakt het ook uit welke beeld resolutie je hebt want ik heb nu: 1152x864(32 bit) (60Hz) is mischien 800x600 beter?

1152x864 is beter dan 800x600. Meer pixels dus beter kwaliteit, en aangezien je een goede videokaart hebt zou dit makkelijk aan kunnen

Link to comment
Delen op andere websites

niet dubbelposten aub

Dus die van me vader is slechter dan die van mij, Dus is het niet nodig dat ik ze eruithaal en omwissel?

als je hem op je eigen pc wilt spelen is dit niet nodig.

Ik heb nog een vraagje maakt het ook uit welke beeld resolutie je hebt want ik heb nu: 1152x864(32 bit) (60Hz) is mischien 800x600 beter?

1152x864 is beter dan 800x600. Meer pixels dus beter kwaliteit, en aangezien je een goede videokaart hebt zou dit makkelijk aan kunnen

I know je mag niet 2x quoten.

Maar je VGA moet veel harder werken op een hoge resolutie.

Je heb dan ook kans dat het heel traag gaat.

Het verstandigst is gewoon 800*600 of 1024*768.

Dan kan je alles ook op het hoogst zetten

Link to comment
Delen op andere websites

oke maar ik heb geen last van dat het traag is het beeld is goed ik probeer er aleen achter te komen waarom me pc weleens uitvalt in het spel want het is aleen bij sa de andere games niet ik he bal naar de koeling gekeken de geluidskaart maar kan tot nu toe niks vinden. En volgens de andere heb ik goeie specificaties.

Link to comment
Delen op andere websites

oke maar ik heb geen last van dat het traag is het beeld is goed ik probeer er aleen achter te komen waarom me pc weleens uitvalt in het spel want het is aleen bij sa de andere games niet ik he bal naar de koeling gekeken de geluidskaart maar kan tot nu toe niks vinden. En volgens de andere heb ik goeie specificaties.

zet alles is op zijn laagst, en probeer het dan nog eens.

anders trek je pc het toch net niet.

heb je mods geinstaleerd? bij mij is de resolutie iets naar beneden gegaan door dat noobmode gedoe :duh:

heb ik geen last van :? volgens mij kan dat niet eens :t

Link to comment
Delen op andere websites

heb je mods geinstaleerd? bij mij is de resolutie iets naar beneden gegaan door dat noobmode gedoe :duh:

heb ik geen last van :? volgens mij kan dat niet eens :t

er komen dan stippen op het scherm te staan(ruis :? ) en het gamma gedoe is ook raar aan het doen :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb dat absoluut niet het beeld is goed alles is goed het is niet traag en tog naar drie keertjes spelen valt de pc zomaar uit me vader heeft me pc al opengehaalt en met een borteltje de koeler schoongemaakt enz.

Ik snap der echt niks meer van :?

Link to comment
Delen op andere websites

Probeer Everest eens. Je kan er echt alle informatie van je computer mee krijgen, ook de temperatuur van verschillende componenten. De temperatuur komt naast je klok, rechtsonder in je scherm te staan.

Kies op de website voor de Home Edition, die is gratis.

Op deze manier kun je erachter komen of het met verhitting te maken heeft, en hoe warm het wordt.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je op de site komt, zie je drie logo's. Kies de rechse (groen). Links staat een menu. Bijna onderaan staat "Download". Nu kun je twee bestanden kiezen. De bovenste is een .EXE-bestand. Voor deze bestanden heb je niks nodig. Daaronder staat een ZIP-bestand. Je hebt er een extract-programma voor nodig, bijvoorbeeld WinZIP of WinRAR. Als je niet zo'n programma hebt kun je beter voor de .EXE gaan. De .EXE is een heel klein beetje groter, maar dat maakt niet veel uit...

Klik op de blauwe "Download" button. Dan krijg je een heel verhaal over rechten en gebruiksvoorwaarden. Niet lezen, en naar de bodem van de pagina gaan. Klik dan op de "Accept" button. Als het goed is begint de download niet. Gebeurd er niets? Klik dan op de link die gegeven wordt onder de zin "If the download does not start automatically, please click on the following link:".

Hopelijk lukt het,

Gunslinger

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...