Jump to content

Video kaart geForce


gammie_

Recommended Posts

  • Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • gammie_

    14

  • Gunslinger

    5

  • Upstream

    4

  • ikt

    3

Top Posters In This Topic

Foutje... De Home Edition kan helemaal geen temperatuur aangeven. Daarvoor moet je de Ulitmate Edition downloaden. Hier moet je wel voor betalen, maar is twee maanden gratis te proberen. Ultimate Edition is de beste die je thuis kunt gebruiken. Voor de Ulitmate Edition moet je op de middelste button klikken (rood, trein).

Alles werkt precies hetzelfde als bij de Home Edition, dus dat hoef ik niet opnieuw uit te leggen. :)

Zodra je EVEREST Ulitmate Version start, zullen er blokjes onderin de balk komen te staan, bij je klokje (zie screen). Als je er met de muis overheen gaat, kun je zien wat er met elk blokje bedoeld wordt. Zo is in het plaatje het moederbord 39 graden Celcius.

Start SA op. Druk na een tijdje op ALT+TAB. Je keert nu terug naar Windows. Kijk of je processor (CPU) niet warmer is als 50 graden Celsius (die van mij is nu 46 graden, dat is al aan de hete kant). Bij de meeste processors is het zo, dat de computer automatisch uitvalt als de temperatuur langer dan een minuut boven de 50 graden blijft.

Succes,

Gunslinger

Bewerkt: door Gunslinger
Link to comment
Delen op andere websites

Hoi ik heb het geinstaleerd na 20 minuuten spelen was de cooling fam/cpu 4.1

de maxtot 6y080p0

de cpu 54

en motherboard 34.

Naar welke moet ik precies kijken?

Het ging om je CPU. En die is behoorlijk heet. Namelijk 54 graden. Kijk eens naar de temperatuur voordat je begint met spelen, en kijk na een tijdje nog eens.

Als het verschil erg groot is, wordt je computer door San Andreas overhit.

Link to comment
Delen op andere websites

Als de pc 5 minuten aan is is de CPU 35 als ik san andreas nog geen 15 minuuten speel is hij al meteen 53 :{ .

En als ik 1 minuut eruit ben geshwitst uit het spel daalt ie meteen naar 48 ik tel ttot tien en hij is meteen al weer

45. Kan ik hier wat aan doen?

Link to comment
Delen op andere websites

Als de pc 5 minuten aan is is de CPU 35 als ik san andreas nog geen 15 minuuten speel is hij al meteen 53 :{ .

En als ik 1 minuut eruit ben geshwitst uit het spel daalt ie meteen naar 48 ik tel ttot tien en hij is meteen al weer

45. Kan ik hier wat aan doen?

meer laten koeling, beter ventilator. Of een ventilator voor op de processor kopen.

maar dit kan je beter overlaten aan iemand die hier verstand van heeft :puh:

EDIT: lol, mijn cpu is ook bijna 50, namelijk 48. :puh:

Bewerkt: door DMWTM30
Link to comment
Delen op andere websites

Ik shwitste net ff uit GTA sa en hij was bijna 58 !

Moet ik dan naar een computerzaak met me pc? om een nieuwe koeling erin te zetten? :?

dat dacht ik nog net :duh:

maar kraay zegt net:

Het wordt ook pas gevaarlijk als je CPU 75-80 graden is, dus het zal niet aan de hitte van de processor liggen.

dan ligt het daar niet aan :sst:

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien ligt het niet aan aan je CPU... Normaal valt je computer alleen maar uit door overhitting. Misschien wordt een ander onderdeel te heet.

(P.S. Dat je computer uitvalt bij CPU van 50 graden was een foutje, ik heb dat bij mijn computer ingesteld... Standaard staat het op 65 graden. :))

Bewerkt: door Gunslinger
Link to comment
Delen op andere websites

Download eens Speedfan, daar kan je zien wat er precies aan het overhitten is.

Hier is een link: klik.

Je krijgt ook informatie over hoe rap je fans draaien, dus al er één kapot is, kan je dat ook onmiddelijk zien.

Zoals je eerder in dit topic kan zien heeft ie everest home ook al gedownload. Daar kun je dat ook zien(Temp. Snelheid van Fans, voltages). Dus om hem daarvoor nog een programma te laten downloaden lijkt me onnodig :Y .

Maar Gunslinger zei dat hij op zijn pc ingeschakeld had dat ie bij de 50 Graden moest uitschakelen, is dat bij jou dan ook niet wat lager dan standaard afgesteld? (Ik weet niet waar je dat kunt zien)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...