Velaro Geplaatst: 5 november 2005 Rapport Geplaatst: 5 november 2005 Als ik 3ds max wil installeren en hij net aan het einde van het balkje zit komt er een fout op (zie screen) : Als ik op retry duw komt de zelfde fout BVD Reageren
Velaro Geplaatst: 6 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 november 2005 Sorry dat ik dubbelpost maar weet echt niemand het ? Reageren
Silverwing Geplaatst: 6 november 2005 Rapport Geplaatst: 6 november 2005 Heb je hem gekocht? Reageren
Velaro Geplaatst: 7 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 7 november 2005 Nee het is de Trial Reageren
Los Santos Geplaatst: 7 november 2005 Rapport Geplaatst: 7 november 2005 Blijkbaar Is de Trial Al Gebruikt of je hebt misschien een Broer of zus die het programma ook had Anders Nog Veel Suc6 Greetz Los Santos Reageren
Velaro Geplaatst: 7 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 7 november 2005 Het is de eerste keer dat ik deze trial download,en mun zus is helemaal niet geinteresseerd in GTA en modden Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 7 november 2005 Rapport Geplaatst: 7 november 2005 Haha kon zijn. *Ontopic Ik heb wel vaker gezien dat mensen bij de 3DS Max 8 Trial een foutmelding kregen. Dus ik denk dat je beter de Trial van 7 kan downloaden. Succes ermee Reageren
TommieguN Geplaatst: 14 november 2005 Rapport Geplaatst: 14 november 2005 Hahaha, nee allemaal fout. Ik heb de oplossing. Wat er op een gegeven moment staat± Unsuficient Priveliges, oftwel geen voldoende rechten. Waarschijnlijk zit jij op een account die beperkte rechten heeft. De computerbeheerder kan het wel goed installeren. (Als je bijvoorbeeld op de computer zit van je familie, dan heeft je pa meestal alleen zichzelf met alle rechten ingesteld, als dit zo is moet je het op de account van je pa installeren) Dan lukt het gegarandeerd. Reageren
ikt Geplaatst: 18 november 2005 Rapport Geplaatst: 18 november 2005 (bewerkt) ik kan hem niet downloaden edit :laat maar Bewerkt: 18 november 2005 door ikt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.