bigG Geplaatst: 5 november 2005 Rapport Geplaatst: 5 november 2005 Ligt het aan mij of is baldlands bij het volgende plaatje wat anders?
Dizzee Geplaatst: 5 november 2005 Rapport Geplaatst: 5 november 2005 Ik zie toch geen verschillen hoor.
Upstream Geplaatst: 5 november 2005 Rapport Geplaatst: 5 november 2005 ik zie geen verschil hoor, hoe kom je btw aan die kaart?
Ikkes Geplaatst: 5 november 2005 Rapport Geplaatst: 5 november 2005 Het is inderdaad gewoon hetzelfde. Maar ik denk de reden van het zien van BigG: In zijnkaartje hebben ze andere kleuren een hoogt proberen aan te geven, hierdoor zo een verwarring kunnen ontstaan. Maar nogmaals volgens mij is dat kaartje gelijk
bigG Geplaatst: 6 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 november 2005 Ik zie wel degelijk verschil, om een klein voorbeeld te noemen (ik kijk zo even verder), in het noorden heb je vlakbij het vliegveld (waarvandaan je het vliegveld op kan spring dmv unique jump) een fabrieksterrein met een klein stukje wel, bij de bijlage zie ik hem niet.
bigG Geplaatst: 6 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 november 2005 De bovenste heb ik van Dizzee gejat, de onderste haalde ik gister met gta txt editor uit een txt file, het is de kaart van 1 van de races.
Mark B. Geplaatst: 6 november 2005 Rapport Geplaatst: 6 november 2005 (bewerkt) De kaarten waarop de races staan is het belangrijkste dat de racen kloppen en niet de omgeving. Volgens mij zijn eerst de races bedacht op die voorlopige kaart en toen zijn er nog aanpassingen geweest in de omgeving.. Toen is R* vergeten die kaarten aan te passen wat ook niet hoefde, want de races klopten wel. Bekijk eerst de rondjes op de linker kaart en dan de rechter kaart Bewerkt: 6 november 2005 door Mark B.
bigG Geplaatst: 6 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 november 2005 Dat klopt, maar het bewijst toch dat ze het vroeger anders hadden gepland.
AmsterdamBoy Geplaatst: 6 november 2005 Rapport Geplaatst: 6 november 2005 (bewerkt) Nja in ieder geval geen Easter Egg. Of jawel Dat ene normale kaart zou misschien uit 1990 zijn En die ene die jij hebt gevonden misschien uit 1969? Hij lijkt oud Bewerkt: 6 november 2005 door AmsterdamBoy
ViceAgent Geplaatst: 26 november 2005 Rapport Geplaatst: 26 november 2005 Dat is volgens mij geen kaart, maar een aanzicht vanaf HEEEEEEL hoog, hoger dan hoogtemeter etc. Offtopic: Die reactie plaatsen is iets TE uitgebreid geworden vind ik..
Blizz Geplaatst: 26 november 2005 Rapport Geplaatst: 26 november 2005 het is een beetje zoals de airbase in vice city waar ze ook andere plannen voor hadden of niet??
Upstream Geplaatst: 26 november 2005 Rapport Geplaatst: 26 november 2005 het is een beetje zoals de airbase in vice city waar ze ook andere plannen voor hadden of niet?? Ja, daar waren andere ideeen voor. Maar dit vind ik niet zo heel erg spectaculair, oke ze zijn hier en daar een plasje water of een gebouwtje vergeten. Maar ik vind dit niet echt een mega aanpassing.
AmsterdamBoy Geplaatst: 27 november 2005 Rapport Geplaatst: 27 november 2005 (bewerkt) Ze zijn ook wat wegen vergeten. EDIT:Nog 1 post tot m'n 1000ste! Bewerkt: 27 november 2005 door AmsterdamBoy
CJ-BARTOSZ Geplaatst: 27 november 2005 Rapport Geplaatst: 27 november 2005 Nja in ieder geval geen Easter Egg.Of jawel Dat ene normale kaart zou misschien uit 1990 zijn En die ene die jij hebt gevonden misschien uit 1969? Hij lijkt oud dat denk ik ook
Recommended Posts