Fulco Geplaatst: 5 november 2005 Rapport Geplaatst: 5 november 2005 Ik heb key to her heart uitgespeeld en het pasje in handen. Wat nu? Er gebeurt niets. Reageren
Dizzee Geplaatst: 5 november 2005 Rapport Geplaatst: 5 november 2005 (bewerkt) Gebruik volgende keer eerst de zoekfunctie. Deze vraag is al heel wat keren gesteld. Dit topic kan je misschien wel helpen: klik EDIT @ ruurd, wat jij net verteld, staat al vermeld in het topic dat ik gegeven heb. Bewerkt: 5 november 2005 door Dizzee Reageren
Barcelona Geplaatst: 5 november 2005 Rapport Geplaatst: 5 november 2005 (bewerkt) Er gebeurt ook inderdaad niks want je moet verder missies doen bij de Heist en je moet nu nog maar vier missies doen en volgens mij als het goed is krijg je na de missie Up, Up, and Away! een telefoontje voor de laatste missie van de heist missie genaamd Breaking the Bank at Caligula's. Succes er mee! @Ruurd31 Er zijn in totaal 4 vliegtuig missies en geen 3 missies Bewerkt: 5 november 2005 door Barcelona Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 5 november 2005 Rapport Geplaatst: 5 november 2005 Heb je de vliegmissies al gedaan N.O.E. ect.? Je moet 3 vliegmissies doen, dan kun je weer verder. Ruurd31. Reageren
Blizz Geplaatst: 5 november 2005 Rapport Geplaatst: 5 november 2005 Schiet ze gwn dood ga dan in haar huis en pak het pasje en dan kan je die missie doen Reageren
harry1985 Geplaatst: 9 november 2005 Rapport Geplaatst: 9 november 2005 ik heb dus dat pasje wel gepakt. maar als ik terug ga naar four dragons. dan zie ik geen rode markering. dus kan ik die opdracht niet doen. ! het schijnt ook dat je een missie genaamd saint mark bistro moet doen maar welke opdracht is dat dan. want volgens mij heb ik nu alle opdrachten gedaan tot nu toe ! wie weet welke opdracht ik nog moet doen want kom nu niet echt verder. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.