Thabit Geplaatst: 5 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2004 Plaats hier jou mod screenshot van GTA! Ik heb een reeks van een BMW gemaakt alleen het bestand wordt heel groot als ik dat in mekaar zet dus mag ik hem per bericht doen? :rolleyes: Reageren
Na$! Geplaatst: 5 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2004 ja ik denk het wel maaar ik weet het ook niet hoor <_< Reageren
Thabit Geplaatst: 5 augustus 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 5 augustus 2004 Hier komt de 1ste: Reageren
Le Freak Geplaatst: 5 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2004 Mitch, plaats dit soort topics voortaan maar in het forum Vice City General. Dit forum is bedoelt voor vragen en hulp over mods van GTAgames.nl en niet van andere sites. Bovendien is dit weer een funny topic, die hoort ook niet in Help. Reageren
Thabit Geplaatst: 5 augustus 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 5 augustus 2004 Oh, sorry maar hier komt de 2e BMW(wel dezelfde) Reageren
Thabit Geplaatst: 5 augustus 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 5 augustus 2004 Sorry voor dubbelpost maar je kan maar één plaatje tegelijk plaatsen: Reageren
Melchior Geplaatst: 5 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2004 Bot, een 3-serie met lichten van een 5-serie, is het moeilijk om een eigen kar te maken? Reageren
Arjen Geplaatst: 5 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2004 Bot, een 3-serie met lichten van een 5-serie, is het moeilijk om een eigen kar te maken? Die lichten zijn 'getuned' (groot woord voor 2 lampjes).. Maar je kunt dat makkelijk veranderen in the real life. ... Waarschijnlijk staat er later ook zo eentje bij mij in de garage :lol: Reageren
Thabit Geplaatst: 5 augustus 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 5 augustus 2004 En hier de laatste! Reageren
Eclipse Geplaatst: 5 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2004 wat heb je nouw aan 4 screens van dezelfde wagen :blink: maja...ik heb een alle auto's van VC veranderd in andere wagens van adere sites...da's wel lache alleen loopt hij af en toe wel eens vast Reageren
Thabit Geplaatst: 6 augustus 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2004 Ik heb dat hij heel veel moet laden nu ik die auto's erin heb! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.