Juice Geplaatst: 5 november 2005 Rapport Geplaatst: 5 november 2005 Wie kan mij vertellen hoe dit font heeft en waar ik het kan vinden: Dan bedoel ik dat font waar ''Madonna'' staat Alvast bedankt! Reageren
The Mafia Geplaatst: 5 november 2005 Rapport Geplaatst: 5 november 2005 Zoek is op dafont.com Reageren
Juice Geplaatst: 5 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 5 november 2005 heb ik allang gezocht maar vindt het niet Reageren
Upstream Geplaatst: 5 november 2005 Rapport Geplaatst: 5 november 2005 sorry dat ik het zeg, maar er zijn zat lettertypes waar ze gewoon een paar letters maken. En niet gelijk een heel lettertype. De kans dat je dat lettertype vind is heel klein. Maar ik wens je suces met zoeken Reageren
Froop Geplaatst: 5 november 2005 Rapport Geplaatst: 5 november 2005 Het is een combinatie. Ik denk dat je hier wel wat aan hebt. Reageren
Upstream Geplaatst: 5 november 2005 Rapport Geplaatst: 5 november 2005 Het is een combinatie.Ik denk dat je hier wel wat aan hebt. daar moet je voor betalen Reageren
Slimm Geplaatst: 5 november 2005 Rapport Geplaatst: 5 november 2005 Groovy Hier staat wel wat bruikbaars tussen denk ik Reageren
Juice Geplaatst: 5 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 5 november 2005 bedankt maar dat is toch niet echt het lettertype wat ik zoek want de ''o'' is een discobal Reageren
Giorgo Geplaatst: 5 november 2005 Rapport Geplaatst: 5 november 2005 Die font dat slimm heeft gegeven is de beste ''groovy'' die discobal bestaat niet in een lettertype. Dat hebben ze er apart ingezet. Want alle andere letters zijn met strepen. Reageren
Froop Geplaatst: 5 november 2005 Rapport Geplaatst: 5 november 2005 (bewerkt) Dat is ook een brush. Ik weet jammer genoeg voor je niet meer welke. Bewerkt: 5 november 2005 door Froop Reageren
The Mafia Geplaatst: 7 november 2005 Rapport Geplaatst: 7 november 2005 (bewerkt) Froop jij hebt toch een grote brush set gemaakt daar zit wel een bal in ik zal even kijken of ik een plaatje heb. <Klik> Als je hem wil moet je de brush set van Froop downloaden Bewerkt: 7 november 2005 door The Mafia Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.