Gangsta Geplaatst: 5 november 2005 Rapport Geplaatst: 5 november 2005 Beste, Ik heb een probleem. Ik heb mijn Windows XP terug geinstalleerd naar het begin. (Dus toen die voor het eerste keer geopend was). Niet met Systeem Herstel, want die deed het niet. Ik heb dus mijn Computer helemaal opnieuw geinstalleerd. Ik heb wel ervoor gezorgd dat al mijn documenten, bestanden etc. mee gingen. Dus dat ze bleven. Overigens heb ik dat gedaan. Ik ging nu naar de Map van mijn backup, en daar zag ik al die mappen. Ik wil ze weer terug brengen, maar ik weet niet hoe ik dat moet doen. Als ik mijn Backup Documenten naar mijn Normale Documenten (die ik nu leeg heb) wil brengen dan kopiéér ik het, en dan werkt helemaal niks. Als ik dus op Plakken heb gedrukt. Nou kan ik dus mijn Documenten niet sturen naar de normale. Ik heb ook andere programma's die ik nog misschien moet installeren. Maar als ik nu dus mijn al mijn BACKUP files naar de NORMALE Program Files wil sturen, dan lukt het misschien wel, (ik heb het niet geprobeerd), maar dan vergoot ik mijn Harddisk. Waarom ik bang ben om die bestanden te plakken is omdat ze misschien een foutmelding gaan geven. Kan iemand me helpen? Reageren
Upstream Geplaatst: 5 november 2005 Rapport Geplaatst: 5 november 2005 wat heb je precies gedaan? alles formateerd? want dan is er een logische verklaring voor dat je programma's in program files niet werken. Je mis verwijzingen in je register. Oplossing: alles opnieuw instaleren van dat mijn documenten volg ik niet helemaal, sorry Reageren
Gangsta Geplaatst: 6 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 november 2005 Ik heb 2 mappen. My Old Maps ofzo, daar zitten al mijn oude Program Files. Ik wil ze nu naar de nieuwe Program Files sturen maar het lukt niet. Ik wil ze niet gaan kopiéren maar verplaatsen. Als ik ze wil verplaatsen dan lukt het niet. Mijn Documenten, (de oude), wil ik naar de nieuwe documenten sturen. Als ik dat wil doen, en ik klik op Verplaats dit naar nieuwe documenten dan lukt het niet. Ze zeggen geen enkel fout, maar toch als ik naar de nieuwe ga, dan zie ik niks. Reageren
Johan O. Geplaatst: 6 november 2005 Rapport Geplaatst: 6 november 2005 Ik heb 2 mappen.My Old Maps ofzo, daar zitten al mijn oude Program Files. Ik wil ze nu naar de nieuwe Program Files sturen maar het lukt niet. Ik wil ze niet gaan kopiéren maar verplaatsen. Als ik ze wil verplaatsen dan lukt het niet. Mijn Documenten, (de oude), wil ik naar de nieuwe documenten sturen. Als ik dat wil doen, en ik klik op Verplaats dit naar nieuwe documenten dan lukt het niet. Ze zeggen geen enkel fout, maar toch als ik naar de nieuwe ga, dan zie ik niks. misschien een beetje n00b antwoord maar probeer eens knippen&plakken ? en staan die bestanden niet op alleen lezen ? Reageren
T@rget Geplaatst: 6 november 2005 Rapport Geplaatst: 6 november 2005 Als je programma's wild verplaatsen zou je ze toch echt opnieuw moetten installeren en dan in die nieuwe map Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.