cj_sucks Geplaatst: 5 november 2005 Rapport Geplaatst: 5 november 2005 hoe kan ik wapen set 2 en drie krijgen want als ik de cheat: r1 r2 l1 r2 en dan met die pijltjes gebruik krijg ik altijd wapen set 1 Reageren
gammie_ Geplaatst: 5 november 2005 Rapport Geplaatst: 5 november 2005 Hallo, Heb je wel goed gekeken bi jde cheat lijst? Zoek anders onder google dan heb je ook weleens amirikaanse site's waar meer cheats op staan. Reageren
cj_sucks Geplaatst: 5 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 5 november 2005 Hallo,Heb je wel goed gekeken bi jde cheat lijst? Zoek anders onder google dan heb je ook weleens amirikaanse site's waar meer cheats op staan. jah bij wikigta maar de cheat voor wapen set 1 en 2 is hetzelfde Reageren
Ikkes Geplaatst: 5 november 2005 Rapport Geplaatst: 5 november 2005 (bewerkt) Ik neem aan dat je hem op de PS2 heb dus hier de cheats: Wapen Set 1 Bat, Pistol, Shotgun, Mini SMG, AK 47, Rocket Launcher, Molotov Cocktail, Spray Can, Brass Knuckles: R1, R2, L1, R2, Left, Down, Right, Up, Left, Down, Right, Up Wapen Set 2 Knife, Pistol, Sawnoff Shotgun, Tec 9, Sniper Rifle, Flamethrower, Grenades, Fire Extinguisher R1, R2, L1, R2, Left, Down, Right, Up, Left, Down, Down, Left Wapen Set 3 Chainsaw, Silenced Pistol, Combat Shotgun, MP5, M4, Heat Seeking RPG, Plastic Explosive R1, R2, L1, R2, Left, Down, Right, Up, Left , Down, Down, Down Zoals je ziet zit er wel verschil in. PS. met dank aan WikiGta Bewerkt: 5 november 2005 door ikkes Reageren
cj_sucks Geplaatst: 5 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 5 november 2005 oh dat heb ik niet gemerkt Reageren
Blizz Geplaatst: 5 november 2005 Rapport Geplaatst: 5 november 2005 ik gebruik altijd wapen set 3: lekker stoer doen met bazooka Reageren
Enigma101 Geplaatst: 6 november 2005 Rapport Geplaatst: 6 november 2005 wapen set 2 verkeerd pistol = desert eagle of zo iets Reageren
Froop Geplaatst: 6 november 2005 Rapport Geplaatst: 6 november 2005 ik gebruik altijd wapen set 3: lekker stoer doen met bazooka wapen set 2 verkeerd pistol = desert eagle of zo iets Ik denk dat we dit topic kunnen laten rusten, aangezien de vraag is beantwoord. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.