AmsterdamBoy Geplaatst: 5 november 2005 Rapport Geplaatst: 5 november 2005 Ik heb een save game nodig Het moet alle 3 eilanden slotje voor hebben... Cheats maakt helemaal niks uit dat boeit mij niet Want mij save games of 100% savegames werken niet Ze geven deze error Could't Load Gtasa.exe(Kan niet laden) Niet verzenden..(Dont Send')
Dizzee Geplaatst: 5 november 2005 Rapport Geplaatst: 5 november 2005 Heb je onlangs een mod geïnstalleerd? Want dan komt het voor dat je savegames van voor de instal van die mod niet meer geladen kunnen worden.
AmsterdamBoy Geplaatst: 5 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 5 november 2005 (bewerkt) Grand theft auto tournament 0.2 Bewerkt: 5 november 2005 door AmsterdamBoy
Dizzee Geplaatst: 5 november 2005 Rapport Geplaatst: 5 november 2005 (bewerkt) Om je savegames weer te kunnen laden moet je die mod dan de-installeren... Je zal wel een backup van je oude files gemaakt moeten hebben. Zo niet, zal het opnieuw installeren worden. Je kan wel altijd een nieuwe game beginnen, die zal dan wel gaan. Bewerkt: 5 november 2005 door Dizzee
AmsterdamBoy Geplaatst: 5 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 5 november 2005 ... Opgelost mag gesloten worden.
Recommended Posts