killer90_666 Geplaatst: 5 november 2005 Rapport Geplaatst: 5 november 2005 hey mensen ik snap uets niet ik snap niet hoe je een vriendin krijg ik heb alles geprobeert maar snap er niks van en ik snap nog iets niet hoe met gang members praat enzo en hoe je kan oproepen enzo kan iets daar bij helpen mail a.u.b naar killer_marco_slayer@hot je mag mij ook toevoegn als je wilt gr killer90_666 Reageren
gammie_ Geplaatst: 5 november 2005 Rapport Geplaatst: 5 november 2005 Een vriendin krijg je pas verder in het spel, En als je je gang wilt roepen rechter muisknop tot er ene groen pijltje bonven hun hoofd komt dan druk je de G in en de H als ze meoten blijven staan als ik het goed heb Reageren
Giorgo Geplaatst: 5 november 2005 Rapport Geplaatst: 5 november 2005 (bewerkt) Haal je email weg, hiervoor kan je een warn krijgen !! Iemand recruteren heb je wel respect voor nodig hoemeer respect hoe meer gangmembers je kunt meenemen. Op de ps2 versie richt je op je gangmember en dopet pijltje naar boven. Op de PC richt je op je gangmember en druk je op ''g'' of ''h''. Als je nog bijna geen respect hebt kan je geen gangmembers recruteren, er is een cheat ''maximum respect'' dan kan je maximum gangs recruteren of de cheat ''recrute anyone'' dan kan je iedereen van straat die je wilt recruteren zelfs politie. Hier vind je alle cheats va, San Andreas. Die vriendinnen na de missie ''Burning Desire'' wordt Denise automatisch je vriendin dus daar hoef je niets voor te doen. De andere vriendinnen vind je op bepaalde plaatsen en tijdstippen en je moet een bepaald type zijn. Alle info vind je wel hier. Bewerkt: 5 november 2005 door Giorgo Reageren
Upstream Geplaatst: 5 november 2005 Rapport Geplaatst: 5 november 2005 (bewerkt) hey mensen ik snap uets niet ik snap niet hoe je een vriendin krijg ik heb alles geprobeert maar snap er niks van en ik snap nog iets niet hoe met gang members praat enzo en hoe je kan oproepen enzo kan iets daar bij helpen mail a.u.b naar *email adres* je mag mij ook toevoegn als je wilt gr killer90_666 email adress mag je niet posten, je kan hier gewoon antwoord krijgen. vriendinnen zitten meestal in de verhaallijn, en die komen, na de ontmoeting, gewoon ergens te wonen. als je dan langs komt is er een kans dat ze thuis is, en dan kan je gewoon die gele marker inlopen in uitgaan. gang members kan je alleen recrutern (schrijf het niet goed, dat weet ik). zoals gammie zij doen, en dan lopen ze achterje aan en volgen je in je auto en schieten op politie agenten en gangmebers van andere gangs. EDIT: Giorgo was me voor Bewerkt: 5 november 2005 door DMWTM30 Reageren
Gizmo71 Geplaatst: 5 november 2005 Rapport Geplaatst: 5 november 2005 Wat heb je aan een clan of hoe je dat ook noemt ze zijn alleen maar irritant ze lopen in de weg ik knal ze altijd neer lol ojah nog een bij een missie key to her hearth kan je nog een vriendin krijge maar dat is pas in stad 3 dus suc6 gebruik anders de walktrough Reageren
Goliat Geplaatst: 5 november 2005 Rapport Geplaatst: 5 november 2005 er is ook een cheat waarin je iedereen kan recruteren Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.