abiboe Geplaatst: 5 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2005 wie heeft de langste tractor-trein gebouwd? de langste die ik ooit gemaakt heb was 8 tractors lang Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gizmo71 Geplaatst: 5 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2005 tractor lijn hoe doe je dat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
abiboe Geplaatst: 5 november 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 november 2005 je begint met 1 tractor. je zoekt een volgende tractor en je koppelt jouw tractor aan de zojuist gevonden tractor. Als je weer een tractor ziet stap je uit, steel je die tractor en koppel je die voor de 2 andere tractors. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gizmo71 Geplaatst: 5 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2005 oh dat ik heb wel es op een site gezien dat iemand zon slinger van 13 tractors had Trouwens ook met bagage karretjes een stuf of 9 dacht ik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Goliat Geplaatst: 5 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2005 hoe koppel je een tractor aan een andere tractor? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
abiboe Geplaatst: 5 november 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 november 2005 haak naar beneden richten ( ik weet niet hoe dat op de pc gaat, heb een xbox), recht voor de te verslepen auto of tractor gaan staan en langzaam achteruitrijden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gizmo71 Geplaatst: 5 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2005 (bewerkt) Je moet dat achter de tracker zit zon haak dan moet je naar achter rijden en dan die haak omhoog en dan heb je hem EDIT: Abiboe was me net wat voor Bewerkt: 5 november 2005 door Gizmo71 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Goliat Geplaatst: 5 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2005 hoe doe je die op de pc naar beneden? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blizz Geplaatst: 5 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2005 srry weet ik niet heb ps2 en ik wist niet dat je aan een tractor een auto kon koppelen? is het geen towtruck? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Upstream Geplaatst: 5 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2005 (bewerkt) srry weet ik niet heb ps2 en ik wist niet dat je aan een tractor een auto kon koppelen? is het geen towtruck? jah het is een towtruck naar beneden en naar boven met num 8. en num 2. (net als bij hydra) de langste die ik ooit heb gemaakt was 4 lang Bewerkt: 5 november 2005 door DMWTM30 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
abiboe Geplaatst: 5 november 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 november 2005 irritant is dat als je er eenmaal 3 tractors achter je tractor hebt hangen ze bijna niet meer te vinden zijn. Oplossing: tractors in SF garage plaatsen en nieuwe halen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Upstream Geplaatst: 5 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2005 irritant is dat als je er eenmaal 3 tractors achter je tractor hebt hangen ze bijna niet meer te vinden zijn.Oplossing: tractors in SF garage plaatsen en nieuwe halen oplossing: n00bmode, zalige mod, haal hem er nooit meer af Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 5 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2005 Ga gewoon allemaal trucks halen en zet ze in garages en dan aaneen koppelen ik had het maxmimum 11 aaneen. Meer gaat niet (dat zeggen sommige mensen toch). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Upstream Geplaatst: 5 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2005 Ga gewoon allemaal trucks halen en zet ze in garages en dan aaneen koppelen ik had het maxmimum 11 aaneen.Meer gaat niet (dat zeggen sommige mensen toch). hoebedoel je gaat niet? wat gebeurt er dan precies? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froop Geplaatst: 6 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 november 2005 Ik denk dat de karretjes dan verdwijnen. Maar ik heb het nooit geprobeerd, wat is er nou leuk aan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.