Ruurd31 Geplaatst: 6 november 2005 Rapport Geplaatst: 6 november 2005 Ik doe het altijd met sleepauto's door de bergen kijken (dat is moeilijk bergje op bergje af) hoelang ze het volhouden om aan 1 te blijven. Natuurlijk kun je ook een leuke mix maken van 1 sleepwagen, 1 tractor, 1 sleepwagen ect. Ruurd31.. Reageren
Goliat Geplaatst: 6 november 2005 Rapport Geplaatst: 6 november 2005 Bedankt mense was egt super grappig ik heb er iets 5 achter elkaar gedaan en daarna nitroboost van die n00b-mode Reageren
Upstream Geplaatst: 6 november 2005 Rapport Geplaatst: 6 november 2005 Ik doe het altijd met sleepauto's door de bergen kijken (dat is moeilijk bergje op bergje af) hoelang ze het volhouden om aan 1 te blijven. Natuurlijk kun je ook een leuke mix maken van 1 sleepwagen, 1 tractor, 1 sleepwagen ect. Ruurd31.. tractors kunnen niet aan elkaar toch? Reageren
Goliat Geplaatst: 6 november 2005 Rapport Geplaatst: 6 november 2005 volgens mij wel ik zal t ff proberen maare kan iemand mij zeggen onder welke naam de tractor staat bij de n00b-mode? Reageren
Little Mister Geplaatst: 6 november 2005 Rapport Geplaatst: 6 november 2005 Tractors kunnen wel aan elkaar... Net zoals Towtrucks. Reageren
Upstream Geplaatst: 6 november 2005 Rapport Geplaatst: 6 november 2005 volgens mij wel ik zal t ff proberen maare kan iemand mij zeggen onder welke naam de tractor staat bij de n00b-mode? uit mijn hoofd, recreation Tractors kunnen wel aan elkaar... Net zoals Towtrucks. cool, wist ik niet Reageren
Goliat Geplaatst: 6 november 2005 Rapport Geplaatst: 6 november 2005 (bewerkt) Hier is trouwens zoon towtruc trein: en hier het bewijs dat tractors wel achter elkaar kunnen Bewerkt: 6 november 2005 door daviha Reageren
Dexist Geplaatst: 6 november 2005 Rapport Geplaatst: 6 november 2005 dit is tot nu mijn record ik wou er meer doen alleen reed een gast me toen dood Reageren
Damos Geplaatst: 6 november 2005 Rapport Geplaatst: 6 november 2005 Ik heb er 6 achter elkaar gehad maar geen screen gemaakt. Reageren
coentjuu Geplaatst: 6 november 2005 Rapport Geplaatst: 6 november 2005 oh dat ik heb wel es op een site gezien dat iemand zon slinger van 13 tractors hadTrouwens ook met bagage karretjes een stuf of 9 dacht ik hoe krijg je die bagagekarretjes aan elkaar en waar staan ze?? Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 6 november 2005 Rapport Geplaatst: 6 november 2005 (bewerkt) Kijk ze kunnen zelfs allebeide aan elkaar vast: Coentje hier staat de antwoord op je vraag: (Die trowtruck staat achter een gebouwtje links op het terrein) Ruurd31.. Bewerkt: 6 november 2005 door ruurd31 Reageren
.Exorcist Geplaatst: 6 november 2005 Rapport Geplaatst: 6 november 2005 Ik had laatst 15.... maar toen storte een vliegtuig op die auto's. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 6 november 2005 Rapport Geplaatst: 6 november 2005 (bewerkt) Ga gewoon allemaal trucks halen en zet ze in garages en dan aaneen koppelen ik had het maxmimum 11 aaneen.Meer gaat niet (dat zeggen sommige mensen toch). .Virus. 15 kan niet, als ik dit zo lees. En Giorgo spreekt geen onzin, aan zijn Lidnaam (Superlid) te zien. Ruurd31.. Bewerkt: 6 november 2005 door ruurd31 Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 6 november 2005 Rapport Geplaatst: 6 november 2005 Mijn hoogste getal was 10, maar toen schoten de ballas me dood, dat ik me dood heb laten schieten door die lijpo's. Reageren
arnie Geplaatst: 6 november 2005 Rapport Geplaatst: 6 november 2005 Ik do het niet echt zo veel, maar mijn meeste was 5 dacht ik, en dan daarmee in de bergen gaan rijden . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.